اقتصاددیجیتالحکمرانی و فناوری

نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات کشور با مشارکت نخبگان ترسیم می‌شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

طرح ترسیم نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور توسط سازمان فناوری اطلاعات با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری نخبگان عملیاتی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از تسنیم؛ ترسیم نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور هدفی است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران برای دستیابی به تصویری دقیق از جایگاه این فناوری‌‌ها در کشور اجرایی می‌شود؛ این هدف با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری نخبگان عملیاتی خواهد شد.

دور نخست طرح آینده‌پژوهی فناوری اطلاعات با حضور بیش از یک هزار و ۷۵۰ نفر از نخبگان و متخصصان فناوری اطلاعات کشور انجام و بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ پرسشنامه در ۲۱ حوزه فناورانه تکمیل شده و به زودی نتایج آن در اختیار خبرگان و متخصصان حوزه آی‌تی کشور قرار خواهد گرفت.

اجرای دور دوم این طرح هم قرار است با دعوت از نخبگان و فعالان این حوزه انجام شود؛ شرکت‌های دانش‌بنیان، افراد فعال، نخبگان و دیگر افراد ذیربط و ذی‌نفع در این حوزه هم دعوت هستند تا در اجرای فاز دوم آن همکاری و مشارکت کنند.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا