اپلیکیشن و نرم افزارپیشنهاد سردبیرفناوری و کسب‌وکارمحتوی اختصاصی "فناوری هوشمند"

۸ ابزار هوش مصنوعی مناسب کسب‌ و کار در سال ۲۰۲۴

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

همانطور که می‌دانیم، هوش مصنوعی می‌تواند تأثیر مثبت و چشمگیری بر نحوه‌ی کار ما داشته باشد، بهره‌وری و خلاقیت ما را افزایش دهد و با بهبود بینش‌مان، در وقت و هزینه صرفه‌جویی کند. اما سوال اساسی این است که کدام ابزار هوش مصنوعی مناسب برای هر کار را باید انتخاب کنیم؟

به گزارش فناوری هوشمند و به نقل از فوربس، با توجه به رونق سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی که طی سال گذشته شاهد آن بودیم، سرمایه‌گذاری‌های کلان خطرپذیر به سمت فناوری و به طور خاص استارت‌آپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هدایت شده است. در نتیجه، اکنون هزاران ابزار هوش مصنوعی مختلف وجود دارد. پیدا کردن بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی و نرم‌افزاری که برای کار مناسب باشد، می‌تواند به یک جستجوی بی‌پایان و وقت‌گیر تبدیل شود.

اما نگران نباشید! در ادامه، خلاصه‌ای از هشت مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که باید در سال جاری برای تقویت کارتان از آن‌ها استفاده کنید، آورده شده است. برای گردآوری این لیست، این ابزارها با رتبه‌بندی‌های موجود در Product Hunt و G2 و همچنین سایر نقدهای کارشناسی مقایسه شده‌اند. با شروع کار با این برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی، کار شما بسیار آسان‌تر خواهد شد و سپس می‌توانید به کاوش در مورد سایر ابزارها ادامه دهید.

۱. Jasper AI

Jasper AI برای بسیاری از افراد به عنوان پلتفرمی برای بازاریابی شناخته می‌شود. این ابزار کارآمد است زیرا به شما امکان می‌دهد تا به راحتی محتوای بازاریابی متناسب با صدای برند خود و از پایگاه داده‌ی توسعه‌یافته با مطالبی که به آن داده‌اید، ایجاد کنید. شما می‌توانید محتوای خود را بر اساس استراتژی و اطلاعات شرکت تنظیم کنید و کمپین‌های چندکاناله‌ای را در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به زمانی که کل فرآیند را به صورت دستی مدیریت کنید، ایجاد کنید.

۲.ChatSpot AI برای هاب‌اسپات

ChatSpot AI ابزاری برای کار است که فناوری ChatGPT را با CRM هاب‌اسپات ترکیب می‌کند و باعث می‌شود کارایی شما حتی بیشتر شود. این چت‌بات با داده‌های موجود شما در CRM ادغام می‌شود و به شما در انجام کارهایی مانند پیش‌نویس مکاتبات ایمیل، یا ایجاد گزارش‌ها و سوابق CRM کمک می‌کند.

۳. HubSpot Chatbot Builder

HubSpot Chatbot Builder یک ابزار رایگان برای ساخت چت‌بات ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا تعاملات خدمات مشتری را از طریق وب‌سایت خود خودکار کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا بر اساس داده‌های بازیابی‌شده از CRM هاب‌اسپات، تعاملات مشتری را شخصی‌سازی کنید و برای ساخت آن به هیچ دانش فنی یا مهارت کدنویسی نیاز ندارید.

۴. theGist

تا به حال چند بار پیش آمده است که خود را غرق در اعلان‌های مداوم از همه جا پیدا کرده‌اید و شاید به دلیل آن‌ها در کارتان فلج شده باشید؟ این حواس‌پرتی‌ها می‌توانند مانع از انجام کارهایی شوند که برای روزتان برنامه‌ریزی کرده‌اید. theGist یک ابزار هوش مصنوعی است که یک فضای کاری هوشمند یکپارچه را ارائه می‌دهد که در آن تمام برنامه‌های ارتباطی کاری شما در یک داشبورد ادغام می‌شوند و یک دستیار هوش مصنوعی برای شما کارها و اولویت‌هایتان را سازماندهی می‌کند. این برنامه به‌طور کامل با Slack یکپارچه می‌شود.

۵. Lavender AI

تقویت مهارت‌های ارتباطی، به‌ویژه زمانی که با ذینفعان و اعضای تیم در سراسر جهان همکاری می‌کنید، قطعاً ضروری است. Lavender AI یک افزونه‌ی ایمیل است که می‌توانید آن را با CRM یا هر برنامه‌ی ایمیل خود ادغام کنید. این ابزار با استفاده از روانشناسی و داده به شما آموزش می‌دهد که چگونه ایمیل‌های مؤثر بنویسید. همچنین بر اساس فعالیت نوشتاری شما، بینش‌هایی در مورد ارتباطات ایمیلی و کوچینگ ارائه می‌دهد. دستیار این ابزار همچنین می‌تواند پیش‌نویس متن ایمیل را برای شما ایجاد کند که می‌توانید آن را سفارشی‌سازی کنید و سپس ارسال کنید.

۶. Frase IO

اگر می‌خواهید محتوای بهینه‌سازی‌شده برای سئو مانند گزارش‌ها یا وبلاگ‌ها بنویسید، Frase ابزاری است که به شما در جریان کاری‌تان کمک می‌کند تا بهترین شانس را برای نمایش محتوای خود در نتایج جستجو داشته باشید. این ابزار صرف‌نظر از اینکه برای شغل خود یا به عنوان یک تولیدکننده محتوا از آن استفاده می‌کنید، بینش جامعی به شما می‌دهد.

۷. Trevor AI

تا به حال چند بار پیش آمده است که خود را در انبوهی از کارها و جلسات گم کرده‌اید و در پایان روز از خود پرسیده‌اید که واقعاً چقدر کار انجام داده‌ام؟ این ابزار هوش مصنوعی یک سازمان‌دهنده‌ی هوشمند است که به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان‌ها را برای اختصاص دادن کارهای خاص پیش‌بینی کنید و با سازماندهی کارهایتان در یک مکان، به شما کمک می‌کند تا با تمرکز روی یک کار در هر زمان، بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

۸. Rewatch AI

Rewatch یک ابزار قدرتمند است که تمام یادداشت‌های جلسات، خلاصه‌ها، موارد اقدامی و حتی ضبط ویدیوی جلسه را در یک داشبورد یکپارچه ادغام می‌کند. این ابزار با ایجاد یک بانک مرکزی دانش به شما کمک می‌کند از سوءتفاهم یا اشتباهات ارتباطی جلوگیری کنید، از مواردی که در جلسات حضور نداشته‌اید مطلع شوید و ساعت‌ها از وقت اداری را برای کارهای مدیریت و مستندسازی صرفه‌جویی کنید.

همانطور که مشاهده کردید، هرچند ChatGPT و Copilot بخش قابل توجهی از بازار هوش مصنوعی را به خود اختصاص داده‌اند، ابزارهای هوش مصنوعی برای فرآیندهای کاری بسیار فراتر از این دو ابزار هستند. تجربه‌ی کاری جدید شما، سرشار از بهره‌وری بالا و کارایی ساده‌شده، تنها چند کلیک فاصله دارد.

تهیه شده در رسانه فناوری هوشمند

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

‫۱۹ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا