حکمرانی و فناوری

توسعه دولت الکترونیک در گروی ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: دولت الکترونیک وظیفه تسریع در ارائه خدمات با توسعه شبکه‌های ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی را بر عهده دارد.

شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: جلسه بررسی راهکار‌های همکاری و توسعه شبکه‌های ارتباطی، فیبر نوری و بسترسازی اجرای دولت الکترونیک در شهرستان با حضور مدیران اجرایی شرکت ایرانسل و شهردار بندرماهشهر برگزار شد.

او افزود: امروزه یکی از مهمترین عوامل توسعه در جوامع، بحث تسریع در ارائه خدمات بوده که در کشور ما دولت الکترونیک به عنوان شاخص این وظیفه را برعهده داشته و لازمه آن توسعه شبکه‌های ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی است.

صدیقی اظهار داشت: شهرداری‌ها بعنوان یک دستگاه خدمت رسان و بستر ساز می‌توانند گام‌های موثری برداشته که این امر با مشارکت شبکه‌های مخابراتی نظیر ایرانسل فرآهم شود و جلسه امروز که به درخواست شرکت ایرانسل صورت گرفته بر همین اساس است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در پایان بیان کرد: امیدواریم مدیران شرکت ایرانسل باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل بی نظیر این شهرستان، در ایجاد زیرساخت‌های لازم ارتباطی و خدمات دهی به مشترکین خود و همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گام‌های موثری برداشته تا بتوانیم در ایجاد دولت الکترونیک فراگیر بیش از پیش موفق شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. بازتاب: قراردادهای هوشمند مانند قراردادهای عادی در ایالت آیووا آمریکا به رسمیت شناخته شدند : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا