اقتصاددیجیتالحکمرانی و فناوری

با تعریف ۵ ماموریت؛ مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ ماموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات ایجاد شد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب کرد.

این مرکز در راستای ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است.

۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیت های مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط.

۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT به ویژه ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۳- تسهیل در ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان.

۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان ارزشمند در مطالعات راهبردی مرتبط با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال.

۵- توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا