اپلیکیشن و نرم افزارهنر و فناوریهوش مصنوعی

با ابزار هوش مصنوعی جدید اپلیکیشن Reface، خودتان را به شخصیت‌های معروف تبدیل کنید

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند
جواد تاجی 

اپلیکیشن تعویض چهره Reface ابزار هوش مصنوعی جدیدی را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند عکس‌های سلفی کاربران را به شخصیتی متفاوت تبدیل کند.

ابزار جدید که AI Avatar نام گرفته است، می‌تواند تصاویر سلفی کاربر را بگیرد و آن‌ها را به انتخاب او در تنظیمات، لباس، ژست و زیبایی‌شناسی جدیدی تغییر دهد.

ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا ده‌ها سبک هنری آماده را تولید کنند. کاربران می‌توانند با کمک آن، خودشان را به‌عنوان یک ابرقهرمان، دزد دریایی و شخصیت‌های انیمه در میان گزینه‌های بسیار زیاد دیگری به تصویر بکشند. به عنوان مثال، در عکس‌هایی که توسط وبلاگ Reface منتشر شده‌اند، «مستر بین»، شخصیت نمادین تلویزیون با استفاده از ابزار AI Avatar به بتمن، مرد عنکبوتی و یکی از شخصیت‌های سریال Game of Thrones تبدیل شده است.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

ابزارهای تولید تصویر با کمک هوش مصنوعی، در ماه‌های گذشته با محبوبیت بسیار زیادی همراه بوده‌اند، به‌طوری که اخیراً، برنامه‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی نمودارهای فروش اپلیکیشن‌های اپ استور را به تسخیر خود درآوردند.

دیگر محتوی از هنر وفناوری:

هوش مصنوعی Reface

نحوه کار با ابزار هوش مصنوعی Ai Avatar

برای استفاده از این ابزار، کاربران باید در نوار پایین برنامه Reface، گزینه «AI Avatar» را انتخاب کنند. سپس از آن‌ها خواسته می‌شود تا با خرید یک مجموعه از سبک‌های مختلف که از «سایبرپانک» تا «پلنگ سیاه» را شامل می‌شود، موضوع اثر هنری خود را انتخاب کنند. هر کدام از این مجموعه‌ها ۵.۹۹ دلار قیمت دارد.

پس از آن، باید ده عکس پرتره گرفته‌شده از زوایای مختلف را آپلود کرد که اپلیکیشن آن‌ها را فقط به مدت کمتر از ۴۸ ساعت ذخیره می‌کند. پس از گذشت ۴۰ تا ۶۰ دقیقه، این ابزار در مجموع ۴۸ اثر هنری منحصر‌به‌فرد تولید می‌کند.

Reface ابتدا به‌عنوان یک برنامه تعویض چهره محبوبیت پیدا کرد و بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۲۰، در صدر نمودارهای اپ استور قرار گرفت. با استفاده از آن، کاربران می‌توانند تا با یک سلفی، چهره خود را به یک ویدیو، GIF یا میم تبدیل کنند.

منبع: دیجایتو

با ابزار هوش مصنوعی جدید اپلیکیشن Reface، خودتان را به شخصیت‌های معروف تبدیل کنید

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

محتوی مرتبط:

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا