محتوی اختصاصی "فناوری هوشمند"هوش مصنوعی مولد

امنیت بیشتر  ChatGPT با تایید دو مرحله‌ای ۲FA

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

تنظیم تایید دو مرحله‌ای ۲FA روی حساب OpenAI بصورت رایگان در دسترس است در نتیجه امنیت ChatGPT هم بیشتر خواهد شد.

به گزارش فناوری هوشمند از ZDNET، هنگام استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT، یکی از نگرانی‌های اصلی، حفظ امنیت اطلاعات شماست. برای کمک به شما در این زمینه، OpenAI ویژگی جدیدی را معرفی کرده که یک لایه امنیتی اضافی به حساب‌های ChatGPT و API اضافه می‌کند.

OpenAI از طریق یک پست مشترک اعلام کرد که کاربران حالا می‌توانند تایید دو مرحله‌ای (۲FA) را فعال کنند. با این کار، دسترسی کاربران غیرمجاز به حساب‌هایشان سخت‌تر می‌شود.

محتوی مرتبط: رقیب OpenAI، چت‌بات قدرتمند خود به نام کلود ۳ را معرفی کرد

مراحل راه‌اندازی تایید دو مرحله‌ای ChatGPT ساده است. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که روی نام خود در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنند، سپس روی «تنظیمات» و سپس «فعال کردن» در کنار گزینه «تایید دو مرحله‌ای» کلیک کنند.

ممکن است از کاربران خواسته شود برای تایید حساب کاربری خود دوباره وارد شوند، یا مستقیماً به صفحه جدیدی با عنوان «ایمن‌سازی حساب کاربری» هدایت شوند. در آن صفحه، از کاربران خواسته می‌شود تا با استفاده از برنامه احراز هویت دلخواه خود، کد QR را با تلفن هوشمند اسکن کرده و کد یک‌بار مصرف ارائه شده را در کادر متن وارد کنند.

محتوی مرتبط: ایلان ماسک می‌گوید xAI این هفته Grok را به صورت متن باز منتشر خواهد کرد.

همچنین: تایید دو مرحله‌ای: چگونه ۲FA را فعال کرده و امنیت خود را افزایش دهید.

برنامه‌های احراز هویت زیادی در بازار وجود دارند، از جمله Google Authenticator، Microsoft Authenticator و Twilio Authy. پس از تکمیل این مرحله، راه‌اندازی ۲FA کامل می‌شود.

اگر در مورد اینکه آیا اضافه کردن یک لایه امنیتی اضافی ارزشش را دارد یا نه و مطمئن نیستید، ، «تایید دو مرحله‌ای جلوی اکثر حملات معمولی را خواهد گرفت». با راه‌اندازی ساده‌ای که دارد، داشتن یک لایه امنیتی اضافی و آسودگی خاطر ضرری ندارد.

  • امنیت بیشتر  ChatGPT با تایید دو مرحله‌ای ۲FA
کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا