شهر هوشمندهمایش و نمایشگاه

برگزاری نخستین «کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند»

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نخستین «کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند» در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ۱۴۰۱، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند اعلام کرد: نخستین «کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند» در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ۱۴۰۱، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیر خانه مذکور، این کنفرانس ضمن اخذ تاییدیه از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) توانسته است از انتشارات بین المللی Springer، برای چاپ مقالات پذیرفته شده نهایی در یک مجموعه از Communications in Computer and Information Science (CCIS) مجوز بگیرد، بنابراین چکیده مقالات پذیرفته شده نهایی در DBLP، EI Compendex، INSPEC، SCImago، SCOPUS، zbMATH، و نیز آژانس علوم و تکنولوژی ژاپن (JST)، و سامانه ثبت مجلات نروژ نیز نمایه خواهند شد.

هدف از این کنفرانس میان رشته ای، ایجاد یک زمینه گفتمان مشترک بین محققان، مهندسان، متخصصان علاقه مند به حوزه فناوری های پیشرفته خودروهای هوشمند و سیستم های حمل و نقل هوشمند اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز، اطلاعات جزیی تر و برنامه زمانبندی و ثبت نام، روی وبگاه رسمی کنفرانس به آدرس: https://aismartvehicle.aut.ac.ir قابل ملاحظه می باشد.

دبیرخانه مذکور از محققان، اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقمندان حوزه خودرو و هوش مصنوعی درخواست کرده است ضمن مشارکت فعال در این کنفرانس و ارسال مقالات ارزشمند، نسبت به ارسال اطلاعات این کنفرانس در شبکه های علمی و اجتماعی خود، مساعدت کنند.

همچنین  دبیرخانه کنفرانس اعلام کرده، پذیرای برنامه های شرکت کنندگان برای بهبود این کنفرانس میان رشته ای، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه، معرفی دستاوردهای خود و برقراری ارتباط موثرتر با صنعت است.

بر این اساس علاقه مندان می توانند برنامه های خود را به دبیرخانه کنفرانس مستقر در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شماره تلفن ۶۴۵۴۲۵۰۱ یا آدرس ایمیل aismartvehicle@aut.ac.ir ، منتقلنمایند.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا