شهر هوشمند

راه‌اندازی سرویس پیک موتوری تپسی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

 سرویس پیک موتوری تپسی، با نام «موتوپیک» راه‌اندازی شد. این سرویس، ویژه ارسال بسته‌ها در مسیرهای درون‌شهری است. تپسی که پیش از این سرویس پیک خودرو را به خدمات خود اضافه کرده بود، حالا راهکار ارسال کالا را از طریق موتورسیکلت هم فراهم کرده است تا امکان ارسال سریع‌تر و اقتصادی‌تر کالا نیز برای کاربران مهیا باشد.

در حال حاضر هر دو سرویس پیک خودرو و پیک موتور، با نام‌های «اتوپیک» و «موتوپیک» در دسترس کاربران است. البته سرویس موتوپیک، در فاز اول در شهرهای تهران، مشهد و شیراز فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه، در سایر شهرهای محل فعالیت تپسی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

این سرویس، همچنین به زودی در پنل سازمانی تپسی که ویژه شرکت‌ها و سازمان‌هاست نیز فعال خواهد شد. برای استفاده از سرویس موتوپیک، کافی است در اپلیکیشن تپسی پس از انتخاب مبدا و مقصد، از منوی سرویس‌ها «موتوپیک» را انتخاب کنید.

در صورتی که پس از جست‌وجو، موتوپیکی یافت نشد، سیستم به صورت خودکار به جست‌وجوی اتوپیک خواهد پرداخت. تپسی علاوه بر دو سرویس موتوپیک و اتوپیک، با سرویس‌های کلاسیک، پلاس، همیار، تاکسی و هم‌خط به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع: تپسی

محتوی مرتبط:
 «تپسی» وارد فرابورس می شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا