اپلیکیشن و نرم افزارحمل و نقل هوشمند

بهره‌گیری از نرم‌افزار حمل‌ونقل هوشمند در ایتالیا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یکی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمات میکروموبیلیتی ایتالیا یک نرم‌افزار حمل‌ونقل هوشمند طراحی کرده است که امکان رزرو و پرداخت هزینه عبور و مرور از طریق یک نرم‌افزار جدید را برای کاربران خود در شهرهای میلان، ناپل، رم و تورین فراهم آورده است.

کمپانی خدمات تاکسی‌رانی WeTaxi در سال ۲۰۲۰ از تأمین ۲۳ درصد از تقاضاهای تاکسی در سراسر شهرهای ایتالیایی خبر داد و به تازگی مدعی شده است که خدمات خود را تا دو سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، یکی از کمپانی‌های ایتالیایی به نام Helbiz به توسعه نرم‌افزاری پرداخته است که امکان آگاهی از هزینه سفرها و رزرو مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها را برای کاربران فراهم می‌آورد، ضمن این‌که مسافران قادر خواهند بود به روش‌های مختلف هزینه سفر خود را پرداخت کنند. ویژگی جالب نرم‌افزار جدید این است که کاربران می‌توانند به گونه‌ای سفر خود را طراحی کنند تا در میان راه با دوستان یا نزدیکان خود هم‌سفر شوند.

هدف اصلی توسعه‌دهندگان نرم‌افزار Helbiz از یک‌سو تسهیل تردد و پرداخت هزینه‌ها برای کاربران و از سوی دیگر، افزایش قابلیت دسترسی آن‌ها به تمام نقاط شهر است. مشارکت این کمپانی با شرکت تاکسی‌رانی WeTaxi تحقق این هدف را تسهیل می‌کند و امکان بهره‌گیری همزمان از خدمات دو کمپانی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به عنوان مثال، کاربران نرم‌افزار جدید در میلان قادر خواهند بود با بهره‌گیری از تنها همین ابزار به میکروموبیلیتی‌ها، تاکسی‌ها، تحویل غذا، برنامه‌های زنده تلویزیونی، لیزینگ و خدمات بیمه دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر بیش از شش هزار راننده برای بهره‌مندی از خدمات کمپانی WeTaxi ثبت‌نام کرده‌اند و در صورت تأیید از طریق نصب نرم‌افزار Helbiz روی گوشی‌های تلفن همراه خود قادر خواهند بود به استفاده از آن بپردازند. مسافران نیز با نصب این نرم‌افزار قادر خواهند بود سفر خود را از قبل رزرو کنند و پرداخت هزینه سفر را نیز از طریق آن انجام دهند. دسترسی به نرم‌افزار جدید تا چند ماه آینده برای شهروندان شهرهای بزرگ ایتالیایی ممکن می‌شود و در نتیجه آن، کاربران لذت سفر ایمن و باکیفیت را بیش از گذشته تجربه خواهند کرد.

منبع: ایمنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا