حمل و نقل هوشمند

ارائه خدمات پارک دیجیتالی خودروهای «ب ام و» در چین

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

پارکوپدیا (Parkopedia)، شرکت ارائه خدمات پارکینگ دیجیتال، اعلام کرد که سرویس پارکینگ آن در دسترس کل خودروهای ب ام و در سراسر چین قرار گرفته است.

طبق اعلام پارکوپدیا، سرویس پارکینگ دیجیتال در قالب نرم افزار «Smart Parking» ب ام و که در سیستم عامل ۷.۰ این خودروساز نصب شده است، قابل دسترس خواهد بود.

این نرم افزار از طریق بروزرسانی بی سیم سیستم اطلاعات سرگرمی جدید ب ام و (iDrive 7.0) و برای خودروهایی که از سپتامبر ۲۰۲۰ به بعد تولید شده اند قابل دسترسی است.

همکاری جدید پارکوپدیا با گروه خودروسازی ب ام و در امتداد روابط فعلی این دو شرکت در مناطق و کشورهای دیگر است که امکان استفاده رانندگان از خدمات پارکینگ دیجیتال را فراهم می کند.

با راه اندازی خدمات پارکوپدیا، اطلاعات جامع و دقیق در رابطه با پارکینگ ازجمله قیمت ها، ساعات کاری، مکان دقیق و در دسترس بودن فضای پارک در تمام شهرهای بزرگ چین در اختیار رانندگان ب ام و قرار می گیرد.

پارکوپدیا در حال حاضر با سازمان های مسیریابی و نقشه برداری چین از جمله Autonavi، Navinfo و Tencent برای ارائه خدمات یکپارچه همکاری می کند.

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

این شرکت اعلام کرد که آخرین بروزرسانی آن به خودروها اجازه می دهد تا هنگام نزدیک شدن به مقصد، توصیه های در دسترس بودن فضای پارک را مستقیماً برای رانندگان ارسال کنند.

علاوه بر این رانندگان می توانند حین حرکت از خدمات تراکنش یکپارچه برای پرداخت هزینه پارکینگ از طریق سیستم درون خودرو یا تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

پارکوپدیا یکی از اعضای بنیانگذار کنسرسیوم «Autonomous Valet Parking» است که نقشه های دقیق پارکینگ و الگوریتم های مربوطه را برای کمک به وسایل نقلیه خودران جهت مسیریابی فضای پارکینگ آزاد و پارک خودکار تهیه می کند.

پارکوپدیا در سال ۲۰۰۷ برای پاسخ به تمام سؤالات پارک و فضای پارکینگ در بسیاری از نقاط جهان ایجاد شد. امروزه پارکوپدیا پیشروترین برنامه ارائه دهنده در خدمات پارک محسوب می ‌شود و توسط میلیون ‌ها نفر از رانندگان و سازمان‌های بزرگ همچون اپل، ب ‌ام ‌و، کایوت، فورد، گارمین، جی ام، جگوار، لندرور، پژو، تویوتا، ولوو و فولکس ‌واگن مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

منبع: خودروپرس از ETAuto

بیشتر از شهر هوشمند در اقتصادالکترونیکی:
اولین دهکده دیجیتال جهان در مادیرا
«خانه هوشمند» در ایران فراگیر می‌شود؟
خیابانی که با اتومبیل های خودران صحبت می کند!
ارتقای زیرساخت‌های شهری اصفهان با حرکت به سوی شهر هوشمند
زندگی هوشمند در عصر پاندمیک چگونه محقق می‌شود؟
عربستان یک شهر هوشمند ۱۷۰ کیلومتری عاری از خودرو و سوخت فسیلی می‌سازد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا