رسانه دیجیتال

قابلیت برچسب‌گذاری کالاها در اینستاگرام عرضه شد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

 از این پس کاربران دارای حساب عمومی اینستاگرام در آمریکا، می‌توانند در پست‌‌های خود، محصولات را برچسب‌گذاری (تگ) کنند.

پیش‌تر این گزینه محدود به بعضی برندها و تولیدکنندگان محتوا بود. با این قابلیت اینفلوئنسرها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی را که در پست‌هایشان نشان می‌دهند خریداری کنند. اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و محبوبشان است.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

فعلا کاربران با تگ محصولات در پست‌های خود، سهمی از سود فروش نمی‌‌برند اما شرکت مِتا قصد دارد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌‌های این شرکت انجام دهد.

بر اساس گزارش وب‌سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پست‌‌ها کار پیچیده‌‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می‌کند.

منبع: ایسنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا