اینترنت اشیاشهر هوشمند

تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان با گسترش اینترنت اشیا در انگلیس

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یورکشایر انگلیس در راستای تسهیل خدمات‌رسانی شورای شهر به شهروندان و مشاغل فعال درون مرزهای خود به گسترش شبکه اینترنت اشیا پرداخته است.

یورکشایر در انگلیس برای پوشش تمام جنبه‌های عملیاتی شورای شهر از جمله مراقبت‌های اجتماعی، پارکینگ، بهداشت عمومی و سایر ابتکارات به گسترش شبکه اینترنت اشیا در سراسر مناطق خود اقدام کرده است تا خدمات‌رسانی به شهروندان و مشاغل فعال درون مرزهای خود را تسهیل کند. در این راستا ارائه‌دهنده فناوری‌های هوشمند و دیجیتال این شهر با هدف گسترش سریع زیرساخت شبکه اینترنت اشیا در سراسر شهر با یک متخصص اتصالات داخلی قرارداد اشتراک و عملیات شبکه منعقد کرده است. انتظار می‌رود فاز اول پروژه حاضر تا پایان آوریل ۲۰۲۴ تکمیل شود.

بیشتر بخوانیم: پتانسیل اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی ۵G در بازارهای نوظهور

گسترش اینترنت اشیا در یورکشایر شمالی

همکاری شکل‌گرفته به هر دو سازمان این امکان را می‌دهد که امکانات شبکه اینترنت اشیا را برای دستیابی به مشترکان بیشتر بهبود بخشند و مزایای بیشتری برای ساکنان و جوامع خود به ارمغان آورند. این رویکرد مشارکتی نوآورانه به دیجیتالی کردن بیشتر مناطق یورکشایر و در سطحی وسیع‌تر بریتانیا کمک خواهد کرد.

اتصالات جدید در حال حاضر ۸۵ درصد از منطقه جغرافیایی یورکشایر را پوشش می‌دهد که مشارکت جدید با افزودن ۵۷ دروازه اضافی اتصالات، امکانات آن را گسترش خواهد داد. این توسعه در وهله اول از راه‌اندازی یک شبکه هوشمند جدید به‌عنوان بخشی از راه‌اندازی زیرساخت کنتور پیشرفته آب یورکشایر (AMI) پشتیبانی می‌کند و طیف وسیعی از مزایا را برای ساکنان فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانیم: ارتقای مدیریت زنجیره تامین با راهکارهای IIoT

شورای شهر یورکشایر می‌تواند از این شبکه برای پوشش تمام جنبه‌های عملیاتی خود از جمله مراقبت‌های اجتماعی، پارکینگ، بهداشت عمومی و سایر ابتکارات مانند پارکینگ، سطل زباله و نظارت بر کیفیت هوا در مدارس استفاده کند. این امر نه‌تنها تضمین می‌کند که خدمات شورای شهر به مشترکان بیشتری ارائه شود، بلکه به‌کمک رومینگ، پوشش مشترکان ساکن در مناطق حومه‌ای و حتی شهرستان‌های مجاور را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

شیوه منتخب شورای شهر یورکشایر شمالی در این زمینه به‌سرعت در حال تثبیت خود به‌عنوان یک راهکار برای کمک به افزایش پوشش اینترنت اشیا در سراسر مناطق انگلیس به‌منظور تسهیل خدمات‌رسانی به ساکنان، مشاغل و سازمان‌ها است.

منبع: ایمنا

  • تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان با گسترش اینترنت اشیا در انگلیس

بیشتر بخوانیم: AWS IoT TwinMaker: مدل‌سازی دیجیتال برای سیستم‌های فیزیکی و دیجیتالی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا