رسانه دیجیتال

قطعی یوتیوب صدای کاربران را در قرنطینه درآورد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

شب گذشته یوتیوب به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش آنلاین ویدئو به طور موقت از دسترس خارج شد و صدای بسیاری از کاربرانش را درآورد.

یوتیوب که بزرگ ترین و محبوب‌ترین سرویس و پخش آنلاین محتوای ویدئویی در جهان به شمار می رود، شب گذشته برای بسیاری از کاربران آمریکای شمالی، اروپای غربی و استرالیا به طور موقت قطع و از دسترس خارج شد.

کاربران و شهروندان کشورهای مختلف که از زمان شیوع گسترده و همه گیری ویروس کرونا، اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه به سمت و سوی استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی به خصوص یوتیوب برای پر کردن اوقات فراغت خود روی آورده بودند، پس از قطعی موقت یوتیوب به عنوان یکی از سرویس های زیر مجموعه گوگل، به سمت شبکه اجتماعی توییتر هجوم آورده و اعتراض خود را در قالب انتشار توییت و هشتگ اعلام و از مدیران و مقامات یوتیوب درخواست کردند که هر چه سریع‌تر به رفع مشکل قطعی یوتیوب بپردازند.

صفحه رسمی یوتیوب نیز پس از گذشت حدود نیم ساعت با انتشار یک پیام در توییتر اعلام کرد که این مشکل به علت استقبال بی نظیر و فشار زیادی که در این مدت بر روی سرورهای شبکه اجتماعی یوتیوب آمده، به وجود آمده است و هم اکنون با تلاش کارشناسان و متخصصان مربوطه در حال بررسی و برطرف کردن آن هستیم.

بر اساس اخبار و گزارش های منتشر شده در سی نت، به نظر می رسد که در همان ساعات اولیه این مشکل برطرف شده و کاربران در مناطق مذکور در حال حاضر به سرویس یوتیوب دسترسی دارند.

ایسنا،

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا