متاورس

ورود پوما به دنیای متاورس با تولید کفش های ورزشی NFT

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند
مهرداد فرامهر

شرکت آلمانی تولید کننده پوشاک ورزشی پوما با انتشار مجموعه های محدود خود از ماجراجویی متاورسی خود خبر داد. پوما به اکوسیستم مجازی ورود کرده و راه برندهای دیگر لباس ورزشی مثل نایکی و آدیداس را دنبال کرده است.

در طول هفته مد نیویورک، این تولیدکننده لباس ورزشی اولین پروژه دیجیتالی خود را با NFT های انحصاری در کنار کفش های کتانی قابل بازخرید با نسخه محدود راه اندازی کرد.

علاوه بر این، Black Station سایت متاورس شرکت پوما است که وعده نمایش فعالیت های همه جانبه و تعاملی را می دهد. این امر مشتریان را قادر می سازد تا با تجربه مجازی پوما برای آینده هماهنگ شوند.

به گفته آدام پاتریک، مدیر ارشد برند پوما، ” Black Station” نشان دهنده خانه محصولات نوآورانه شرکت در دهه های گذشته است. این شرکت لازم می بیند که Black Station را مجدداً فعال کند تا به عنوان نقطه کانونی آن در طراحی برند عمل کند.

پتریک اضافه کرد که با توجه به تلاش پوما برای طراحی محصول نوآورانه تر برای برآورده کردن مد، ورزش و سایر خواسته های آن، Black Station تبدیل به پورتال جدیدی برای تسریع فرآیند خواهد شد.

تا ۷ سپتامبر، دو پورتال اول  Black Station از کفش های انحصاری و اولین در مدل خود یعنی Nitro NFRNO و Nitro Fastroid رونمایی خواهند کرد. مهمتر از آن، هر دو کفش به پلتفرم NFT NitroPass که پوما برای اکوسیستم مجازی خود توسعه داده است، متصل هستند.

دارندگان NFT های شرکت پوما قبلاً پلتفرم NitroPass را ساخته اند و از این رو به هر دو NFT دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، هر دو NFT کاربردهای متفاوتی دارند: یکی به محصولات فیزیکی متصل است و دیگری به کاربران امکان دسترسی به تجربه سفارشی کردن کفش های مورد علاقه خود را می دهد.

منبع: اقتصادآنلاین

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا