اینترنت اشیاسلامت و پزشکی هوشمندکتاب‌های انقلاب صنعتی چهارم

کتاب «اینترنت اشیا در مهندسی پزشکی» منتشر شد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب « اینترنت اشیا در مهندسی پزشکی» با رویکردی به حوزه‌های علوم پایه و پزشکی به ویژه رشته‌های مرتبط با مهندسی پزشکی و فیزیک پزشکی را منتشر کرد.

این کتاب در سال ۲۰۱۹ توسط والنتینا ای. بالاس، لی‌هوانگ سون، سودان جاها، مانجو خاری و راقوندرا کومار در دپارتمان مهندسی و علوم کامپیوتر کشور هندوستان به رشته تحریر درآمده و توسط دکتر «همایون ابراهیمیان» و دکتر «شیوا رزاق زاده» اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، «فرزانه والی»، «محمد شاددلو» و «محمد جمالپور» ترجمه شده است.

هدف این کتاب اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان خود در مورد قدرت محاسبات در کاوش داده‌های بیولوژیکی، بیوانفورماتیک و ارتباط متقابل بین زیست‌شناسی و اینترنت اشیا (IoT) می‌باشد که عمدتاً برای استفاده در سطوح پایه و متوسط برای دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر، محققان و پزشکان در نظر گرفته شده است.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

 اینترنت اشیا در مهندسی پزشکی

کتاب« اینترنت اشیا در مهندسی پزشکی» یافته‌های چند رشته‌ای و پویا را در زمینه‌های علوم کامپیوتر و زیست‌شناسی ارائه کرده و طیف وسیعی از موضوعات در زمینه زیست پزشکی و رابط آن با روش‌های محاسباتی را پوشش داده و تنوع گسترده موضوعات دیدگاه‌های متعددی را در مورد تعدادی از رشته‌ها به خوانندگان ارائه می‌دهد.

محتوی مرتبط:

گره حسگر تشخیص نفوذ؛ هوشمند، کم‌هزینه، مبتنی بر اینترنت اشیاانسان‌شناسی به کمک مدل سازی یک سیستم فازی برای تشخیص علائم بیماری طب سنتی ویتنامی با ترکیب قوانین مثبت و منفی، جراحی با هدایت تصویر از طریق اینترنت اشیا، اینترنت اشیاء در تحقیقات کشاورزی در مورد بیماری‌های گیاهی و سطح مواد مغذی با استفاده از تکنیک‌های آنالیز تصویر، مروری کوتاه بر اینترنت اشیا در مراقبت‌های بهداشتی، چرا داده‏های کلان و آن چیست؟ تأثیر اساسی کلان داده‏ها در صنعت پزشکی، روندهای نوظهور برنامه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء در زندگی روزمره، ترکیب تحلیل‌های پیشگویانه و هوش مصنوعی با هوش انسانی در جراحی مبتنی بر تصاویر اینترنت اشیاء، فناوری اینترنت اشیاء و استخراج و پردازش داده‏های بزرگ پزشکی بزرگ در بهداشت الکترونیکی مطالب مهم این کتاب را تشکیل می‌دهند.

کتاب« اینترنت اشیا در مهندسی پزشکی» ۴۵۶ صفحه ای، در ۱۳ فصل گردآوری شده است و به قیمت ۱۰۰۰۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

منبع: ایسنا

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

محتوی بیشتر از فناوری در پزشکی و سلامت:

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا