هنر و فناوری

پرتره خانواده‌ های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یک کاربر ترکیه‌ای از هوش مصنوعی استفاده کرده ، هرچند نمی گوید کدام یک، تا پرتره کلی خانواده‌ ها را در کشورهای مختلف بازسازی کند.

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.

س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و موتور جستجوی بینگ ارائه کرد؛ و گوگل راه حل خود را در این زمینه ارائه کرده، به نظر می‌رسد که همه شرکت‌های بزرگ متوجه اهمیت داستان شده‌اند.

امسال نوبت متن رسیده است اما تا همین چند ما پیش توانایی ایجاد تصاویر هوش مصنوعی بیشتر مورد توجه بود.. ابزارهایی مانند DALL-E 2، Stable Diffusion، یا Midjourney، در میان ابزارهای هستند که قادر به بازآفرینی عکس ها و حتی هنر هستند.

پروفایل توییتر dusunbildergisi (که البته اکنون پر از تصاویر فاجعه زلزله ترکیه است، چون به یک کاربر ترکیه‌ای تعلق دارد)، از هوش مصنوعی استفاده کرده ، هرچند نمی گوید کدام یک، تا پرتره کلی خانواده‌ ها را در کشورهای مختلف بازسازی کند.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

البته بدیهی است که بیشتر سعی شده تصور کلی و چهره نسبتا قدیمی و سنتی خانواده‌ها به تصویر کشیده شود. چون الان در بسیار موارد پوشش و استایل خانواده‌ها به هم نزدیک شده است.

منبع: ۱پزشک

  • پرتره خانواده‌ های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا