رسانه دیجیتالهوش مصنوعی

شناسایی افراد زیر ۱۸ سال در اینستاگرام؛ هوش مصنوعی استارت‌آپی متقلبان را پیدا می‌کند!

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

استارت‌آپ نرم‌افزار شناسایی دیجیتال «یوتی» (Yoti) مستقر در لندن، آزمایشی را با اینستاگرام برای تایید سن در این پلتفرم راه‌اندازی کرده است.

هوش مصنوعی شرکت یوتی می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا از روی عکس افراد، سن آنها را تخمین زده و افراد زیر ۱۸ سال را تشخیص دهد.

همکاری بین یوتی و اینستاگرام با آزمایش کاربران آمریکایی که سعی می‌کنند تاریخ تولد خود را اشتباه وارد کرده تا بالای ۱۸ سال ظاهر شوند، آغاز می‌شود. اینستاگرام از آنها می‌خواهد کارت شناسایی خود را آپلود کنند، ویدیو ضبط کنند یا از دوستان تایید بخواهند.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

یکی از سخنگویان شرکت در پاسخ به این سوال که آیا اینستاگرام به دنبال اجباری کردن تایید سن برای کاربران جدید است یا خیر، گفت: «برای شروع، ما این آزمایش را بر روی افرادی متمرکز می‌کنیم که سعی می‌کنند تاریخ تولد خود را از زیر ۱۸ سال به ۱۸ سال و بالاتر تغییر دهند. ما در تلاشیم تا بفهمیم چه زمانی ممکن است فردی سن خود را به اشتباه معرفی کند و فهرست گزینه‌های خود را در اختیار آن افراد قرار می‌دهیم. ما همچنان به دنبال فرصت‌های بیشتری برای آزمایش و گسترش منوی گزینه‌ها برای تایید سن خواهیم بود.»

یوتی گفت که نمی‌تواند درباره برنامه‌های اینستاگرام نظر بدهد، اما گفت که نرم‌افزار آن در دیگر پلتفرم‌های متا (فیسبوک، اوکولوس و واتس‌اپ) در این لحظه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

اینستاگرام با حساب‌های کاربران زیر و بالای ۱۸ سال متفاوت رفتار می‌کند، به طوری که افراد زیر ۱۸ سال به طور پیش فرض یک حساب خصوصی دارند.

منبع: همشهری آنلاین

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا