صنعت هوشمند

هوشمندسازی کنترل کیفی و بحث‌های ایمنی به صنایع

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

در این شرکت دانش‌بنیان خدمات هوشمندسازی کنترل کیفی و بحث‌های ایمنی به صنایع، شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی را ارائه می‌کنیم. تمرکز اصلی ما روی کنترل کیفی محصولات است.

شرکت‌های دانش‌بنیان با تحول در عرصه علم و دانش در رشد و توسعه کشورمان تأثیر زیادی دارند با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان در بازار جهانی جایگاه مناسبی پیدا کرد. با حمایت از تولیدات بومی، استفاده از محصولات داخلی نیز افزایش یافته و به رشد و توسعه شرکت‌ها و اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد شد.

محمدرضا ندیل، سرپرست یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: با تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در سال گذشته شرکتی را ثبت کردیم. در این شرکت دانش‌بنیان خدمات هوشمندسازی کنترل کیفی و بحث‌های ایمنی به صنایع، شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی را ارائه می‌کنیم.

وی افزود: تمرکز اصلی ما روی کنترل کیفی محصولات است. بحث کنترل کیفی با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌شود که این نظارت خطاهای بسیاری را تاکنون به دنبال داشته است. اما استفاده از هوش مصنوعی در بحث کنترل کیفی هم سرعت را بسیار بالا می‌برد و هم خطای انسانی را کاهش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کارفرما خواهد شد.

سرپرست این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: شرکت در زمینه‌ها و صنایع مختلفی مانند صنعت نساجی و کنترل کیفی پارچه، صنعت شیشه و بطری و … خدمات  ارائه می‌کند. بسیاری از کارخانه‌ها در این زمینه شروع به فعالیت کرده‌اند و برخی محصولات خارجی هم هستند که بحث هوشمندسازی را ارائه می‌کنند؛ اما مابه‌عنوان تولیدکننده داخلی سعی داریم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها دقت را در بخش کنترل کیفی بالا ببریم. خدمات پس از فروش برای ما اهمیت بسیاری دارد که گاهی پشتیبانی را به صورت رایگان انجام می‌دهیم.

منبع: آنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا