دوقلو دیجیتالمتاورس

نوآوری در مفهوم دوقلوی دیجیتال توسط پیشگامان صنعت متاورس

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

حسین قطبی

همانطور که زیرساخت‌ها در متاورس آینده ساخته می‌شوند، فناوری VIDT Datalink حرکت بعدی تکنولوژی در صنعت متاورس است، به طوری که آیتم‌های موجود در دنیای واقعی را با موارد موجود در پلتفرم‌های وب۳ مرتبط می‌کند.


 
پلتفرم پیونده داده‌ای VIDT (VIDT Datalink) یک پیشگام واقعی در ارائه فناوری و موارد استفاده آن است. به طوری که این پلتفرم دنیای واقعی ما را قادر می‌سازد تا با مواردی که در دنیای مجازی وجود دارند، کپی و دوقلو شوند. کالاهای لوکس یک مورد عالی برای استفاده از فناوری NFT (bNFT) پشتیبانی شده توسط  VIDTهستند. bNFT اثبات اصالت و اثبات مالکیت را همان طور که وجود دارد، ارائه می‌دهد.

این فناوری قبلاً در بازار ساعت‌های لوکس استفاده شده است که به موجب آن پلتفرم پیونده داده‌ای VIDT ساعت‌های با ارزش رولکس و سایر ساعت‌های مجموعه Midas Metaverse را با اتصال آن‌ها به  NFT‌های منحصربه ‌فرد که اصالت، منشأ و مالکیت آن‌ها را تأیید می‌کند، تضمین می‌کند. هر NFT اکنون توسط دارایی دنیای واقعی آن، پشتیبانی می شود.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

پلتفرم پیونده داده‌ای VIDT  بر این باور است که در دنیای جدید فناوری NFT پیشگام است، همانطور که اولین شرکتی بود که زمانی که اثر”باکره و کودک در ابرها” از رامبراند (Rembrandt)، نقاش معروف هلندی، احراز هویت شد و در زنجیره بلوکی بلاک‌چین ذخیره شد، مالکیت یک استاد بزرگ را تضمین کرد و اعتبار و صحت آن را برای همیشه ثابت کرد.

موارد استفاده جدید

از این رو، فناوری VIDT Datalink در نقش پیشروی خود در پیشروترین مرزهای NFT، موارد استفاده جدیدی را برای فناوری bNFT از جمله؛ ماشین لوکس، در قالب یک ابرخودروی Mclaren 675LT، خود انتخاب کرده است.

در اینجا، پلتفرم پیونده داده‌ای VIDT  از فناوری پیشرفته بلاک‌چین خود برای پل زدن بین دنیای واقعی و دیجیتال و ایجاد یک NFT-Claim، یک هویت دیجیتال منحصر به فرد که در هر دو معتبر است، استفاده می‌کند. با انجام این کار، مفهوم “دوقلو دیجیتال” بهبود می‌یابد. در دنیای واقعی، مالک Mclaren 675LT از طریق پلتفرم VIDT Datalink bNFT دارای اثبات مالکیت و اثبات اصالت بلامانع است. در حالی که در دنیای مجازی یا هر وب سایتی که از web3 پشتیبانی می‌کند، مالک نیز این مدارک را دارد، به علاوه کاربرد خودرو برای هر برنامه‌ای را تعیین می‌کند.

” اقتصادالکترونیکی” آخرین و به روزترین محتوی در فین‌تک (فناوری مالی)

VIDT پیشگام آینده فناوری NFT است

پلتفرم پیونده داده‌ای VIDT  همیشه به دنبال آن است که مرزهای NFT ها را با یافتن راه‌های نوآورانه برای استفاده از فناوری خود، به منظور دستیابی به جایگاهی در بازارهای جدید و در نتیجه ایجاد فرصت‎های تجاری جدید، کنار بزند. اثبات مفهومی که VIDT Datalink با دوقلوسازی یک خودروی لوکس در دنیای واقعی و دیجیتال ایجاد می‌کند، به آن اجازه می‌دهد تا نمونه‌ای از شکل ظاهری یک Digital Twin و نحوه استفاده از آن ایجاد کند. هنگامی که سابقه اثبات شد، می‌تواند فناوری را به روی بسیاری از موارد استفاده جدید مانند:

  • قایق‌های تفریحی و قایق‎های لوکس
  • های مد (High fashion)
  • مشاور املاک
  • حتی مشاغل و مردم
نوآوری در مفهوم دو قلوی دیجیتال توسط پیشگامان صنعت متاورس

پیاده سازی کند. این پلتفرم گزارش کرده است، به کار پیشگامانه خود ادامه خواهد داد و موارد استفاده جدید را آزمایش می‌کند. این باید به تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران در این زمینه کمک کند. می‌توان گفت که این شرکت احتمالاً ۲ سال از بقیه رقبای خود جلوتر است و این باید به آن فرصت دهد، تا فناوری خود را اصلاح کند و خود را به عنوان یک رهبر جهانی در استفاده نوآورانه از NFT برای وب ۳ تثبیت کند.

دانلود فایل PDF و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۱۸، اسفندماه۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

محتوی دیگر از دوقلوی دیجیتال:

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا