پیشنهاد سردبیرفناوری و کسب‌وکارهوش مصنوعی

معرفی بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

هوش مصنوعی  Intelligence یا AI به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و الگوریتم‌ها اطلاق می‌شود که به کامپیوترها و سیستم‌های ماشینی، قدرت تفکر و یادگیری مشابه انسان را می‌دهند. بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در این حوزه با یکدیگر در حال رقابت هستند. ناگفته نماند که این رقابت تنگاتنگ باعث توسعه و پیشرفت هوش مصنوعی در تمامی عرصه‌ها شده است.

هدف اصلی هوش مصنوعی ایجاد سیستم‌هایی است که بتوانند به صورت خودکار فرآیندهای تصمیم‌گیری، تشخیص الگو و یادگیری را انجام دهند.

در واقع شرکت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی ، می‌توانند راهکارها و سیستم هایی طراحی کنند که توانایی تعامل هوشمند با کاربران را داشته باشند. در ادامه این مطلب به معرفی شرکت‌های هوش مصنوعی می‌پردازیم و چشم انداز این شرکت‌های بزرگ را در حوزه هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هوش مصنوعی در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها مانند خودروهای هوشمند، پزشکی، تجارت الکترونیک، سیستم‌های صوتی هوشمند و… استفاده می‌شود و با پیشرفت در این حوزه، امکانات و کاربردهای هوش مصنوعی روز به روز در حال افزایش است. شرکت‌های بسیاری در توسعه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند و نقش بسزایی در پیشرفت این فناوری دارند. این شرکت‌های هوش مصنوعی قدرتمند عبارتند از:

20مورد از قدرتمندترین شرکت‌های هوش مصنوعی در 1جهان
۲۰مورد از قدرتمندترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان

یک شرکت فناوری اطلاعات است که در زمینه توسعه نرم‌افزار، تحلیل داده‌ها، امنیت اطلاعات و سایر خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. شرکت ScienceSoft در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر مینسک، بلاروس قرار دارد.

ScienceSoft از طریق تیمی از متخصصان فناوری اطلاعات و مهندسان نرم‌افزار، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل توسعه نرم‌افزارهای سفارشی، طراحی و توسعه وب و موبایل CRM، تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش تجاری، امنیت اطلاعات و سایر خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات می‌شود.

یک شرکت فناوری است که در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک فعالیت می‌کند. فعالیت‌های اصلی این شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

-سیستم‌های خود را با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. این سیستم‌ها به کمک الگوریتم‌های هوشمند، تکنیک‌های یادگیری ماشینی و اتوماسیون، فرآیند طراحی و ساخت را تسریع و بهبود می‌بخشند.

– یک پلتفرم آنلاین را ارائه می‌دهد که به کمک آن کاربران می‌توانند سیستم‌های خودکار را طراحی و سفارشی کنند. این پلتفرم ابزارهای طراحی سه‌بعدی قدرتمندی را می سازد که به کمک آنها می‌توان سیستم‌های خودکار را به سادگی طراحی کرده و بر روی پلتفرمهای سفارشی پیاده کرد.

– به عنوان یک شرکت هوشمند رباتیک، راهکارهایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از هوش مصنوعی و رباتیک، فرایندهای صنعتی بهتر و سریعتر امجام شوند. از جمله این راهکارها می‌توان به ربات‌های همکار، خطوط تولید هوشمند، سیستم‌های انتقال خودکار و ماشین‌های خودران اشاره کرد.

– خدمات مشاوره در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک نیز از خدمات دیگر این شرکت به کاربران است. این خدمات شامل مشاوره در طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های خودکار، انتخاب تکنولوژی مناسب و بهینه‌سازی فرایندهای صنعتی است.

گروه Innowise یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه هوش مصنوعی است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است. این شرکت تعدادی از پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های هوش مصنوعی را به بازار عرضه کرده است و محصولات آن توسط برخی از بزرگترین شرکت‌های صنعتی استفاده می‌شوند.

توسعه‌دهندگان آن به واسطه ایجاد راهکارهای پیشرفته، توسط سازمان‌های بزرگ جهان و همچنین استارتاپ‌ها استفاده می‌شوند.

InData Labs   یک شرکت تخصصی در زمینه هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده است. این شرکت در زمینه هوش مصنوعی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند که این فعالیت‌ها عبارتند از:

InData Labs -به مشتریان خود کمک می‌کند تا از طریق تحلیل دقیق داده‌ها و استخراج اطلاعات مفید، برنامه‌ها و سیستم‌های هوشمندی را ایجاد کنند. این شرکت تکنولوژی‌هایی مانند یادگیری ماشینی، شبکه‌های عصبی را به کار می‌برد تا از داده‌ها برای ارائه راهکارهای بهتر استفاده کند.

– این شرکت توانایی توسعه برنامه‌ها و سیستم‌های هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی را داراست ومی‌تواند به مشتریان خود در طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌هایی کمک کند که دارای قابلیت‌های مانند پردازش تصویر، تشخیص الگو، پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی هستند.

– InData Labs با استفاده از روش‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به کاربران خود در پیش‌بینی و بهینه‌سازی فرآیندها کمک می‌کند. این عملکرد شامل تحلیل داده‌ها، مدل‌سازی پیش‌بینی، بهینه‌سازی سیستم‌ها و بهره‌وری بیشتر می‌شود.

یکی از شرکت‌های هوش مصنوعی است که به‌عنوان یک شرکت مشاوره و خدمات فناوری فعالیت می‌کند. Itransition در زمینه تحقیق و توسعه فعالیت می‌کند و به دنبال بهبود و نوآوری در زمینه هوش مصنوعی است. تیم تحقیق و توسعه این شرکت می‌تواند به مشتریان خود در ارائه راهکارهای جدید و به روز در حوزه هوش مصنوعی کمک کند.

شرکت Markovate Inc. در توسعه و رائه راه حل‌های هوش مصنوعی تخصص دارد. آن‌ها در ایجاد برنامه‌های هوش مصنوعی و پیشرفته که به نیازها و مشخصات خاص کاربران پاسخ می‌دهند، تخصص دارند.

در این راستا، شرکت Markovate Inc. خدمات مشاوره در زمینه هوش مصنوعی ارائه می‌دهد تا از این طریق  به کسب و کارها کمک کند. شرکت Markovate Inc. از تکنیک‌های هوش مصنوعی تولیدی برای توسعه راهکارهای منحصر به فرد و خلاقانه برای مشتریانش استفاده می‌کند و شامل ایجاد مدل‌های هوش مصنوعی است که می‌توانند محتوای جدید و اصلی مانند تصاویر، ویدیوها و متن تولید کنند.

شرکت Markovate Inc. در توسعه چت‌بات‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کند و به کسب و کارها در بهبود پشتیبانی از مشتریان کمک شایانی  می‌کند. درواقع چت‌بات‌ها قادرند با کاربران تعامل داشته باشند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

یکی دیگر از فعالیت‌های  شرکت در توسعه یادگیری ماشینی (ML) است. آن‌ها در ساخت مدل‌ها و الگوریتم‌های ML که قادر به تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی‌ها و اتوماسیون فرآیندهای تصمیم‌گیری هستند، مهارت دارند. تاکید Markovate Inc  بر ادامه فعالیت این شرکت درحوزه فناوری هوش مصنوعی و تأکید بر اولویت مشتریان، آن‌ها را به‌عنوان یکی از شرکت‌های هوش مصنوعی موفق قرار می‌دهد.

این شرکت در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی فعالیت می‌کند. شرکت IBM یکی از بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی است و تاکنون دستاوردهای بسیاری در این حوزه داشته است.

سیستم Watson که توسط IBM توسعه داده شده است، یکی از قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی است. این سیستم قادر است به صورت همزمان با میلیون‌ها داده و اطلاعات متنوع، پردازش و تحلیل کند و درک عمیقی از مفاهیم و معانی آن‌ها داشته باشد. Watson در زمینه‌های مختلفی مانند پزشکی، حقوق، تجارت و غیره کاربرد دارد.

یک شرکت فناوری با تخصص در حوزه هوش مصنوعی و تحلیل داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است و دفتر مرکزی آن در شهر Santa Clara در ایالت کالیفرنیا، قرار دارد ThirdEye Data در تحلیل داده و اینترنت اشیا (IoT) به مشتریان خود تخصص ویژه‌ای دارد.

خدمات اصلی ThirdEye Data عبارتند از:

– تحلیل داده:

شرکت ThirdEye Data به مشتریان خود در تحلیل و بهره‌برداری از داده‌هایشان کمک می‌کند. آن‌ها از روش‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و تحلیل داده استفاده می‌کنند.

 اینترنت اشیا (IoT)

ThirdEye Data در ارتباط با اینترنت اشیا (IoT) تجربه بالایی دارد. آن‌ها به مشتریان خود در طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌ها، امکان جمع‌آوری، تحلیل و بهره‌برداری از داده‌های مرتبط با اشیا IoT کمک می‌کنند.

STX Next یک شرکت فناوری اطلاعات است که در حوزه هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی‌های مرتبط فعالیت می‌کند. این شرکت، در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای هوشمند و قدرتمند با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی مهارت دارد.

STX Next در زمینه پردازش زبان طبیعی (NLP) فعالیت می‌کند. آنها از تکنیک‌ها و الگوریتم‌های NLP برای تحلیل و فهم متون و محتواهای زبان طبیعی استفاده می‌کنند که شامل تشخیص احساسات، تحلیل متن، ترجمه ماشینی و سیستم‌های گفتار به متن و توسعه رباتیک است.از دیگر زمینه های فعتالیت این شرکت می‌توان به تشخیص الگو، تشخیص چهره و پردازش تصاویر هم اشاره کرد.

Xicom Technologies تخصص و تجربه در توسعه نرم‌افزارهای هوشمند، با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی دارد. هوشمند استفاده می‌کنند. این شرکت در زمینه (Computer Vision) فعالیت می‌کنند و از تکنیک‌ها و الگوریتم‌های خاص برای تحلیل و پردازش تصاویر و ویدئوها استفاده می‌کنند. Xicomدر توسعه رباتیک و اتوماسیون شرکت‌ها و پیاده‌سازی راهکارهای رباتیکی فعالیت می‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های مرتبط انجام می‌شوند.

DICEUS یک شرکت فناوری اطلاعات است که در حوزه هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی‌های مرتبط فعالیت می‌کند و تخصص و تجربه بسیاری در توسعه نرم‌افزارهای هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد.شرکت DICEUS از تکنولوژی های مدرن مانند اینترنت اشیا،بلاکچین و ابر استفاده می‌کند و به کاربران خود در بخش‌های مختلفی از جمله مالی، بهداشت و درمان، حمل و نقل خدمات بروزی ارائه می‌دهد.

این شرکت در زمینه  فناوری خودرو و هوش مصنوعی فعالیت می کند . اصلی‌ترین فناوری AEye، سیستم‌های بینایی مصنوعی با قابلیت شناسایی و تشخیص اشیاء است. آنها از ترکیب تکنولوژی‌های لیزری و مصنوعی استفاده می‌کنند تا درک بهتری از محیط اطراف را برای خودروهای هوشمند فراهم کنند.

با استفاده از سیستم‌های بینایی مصنوعی  قادر به تشخیص و شناسایی اشیاء، ترافیک و موانع  وجود در محیط جاده هستید. همچنین، این تکنولوژی قادر به ارائه اطلاعات مفصل و دقیق در مورد محیط اطراف خودرو، از جمله فاصله، سرعت است.

لازم به ذکر است که AEye در حوزه تکنولوژی LiDAR هم فعالیت می‌کند. این تکنولوژی از لیزر و سنسورها استفاده می‌کند تا اطلاعات دقیقی در مورد فاصله و ساختار اشیاء ارائه دهد. با ترکیب داده‌های بینایی مصنوعی و اطلاعات LiDAR، AEye به خودروهای هوشمند کمک می‌کند تا بتوانند بهترین تصمیمات را درباره مسیریابی و جلوگیری از تصادفات اتخاذ کنند.

یک شرکت خدماتی مستقر در ویتنام است که به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در این کشور شناخته می‌شود. سایگون در ارائه راهکارهای فناوری شرکتی فعالیت دارد و در استفاده از فناوری یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی تخصص بسیاری دارد . خدمات سایگون تکنولوژی شامل آزمون کیفیت نرم‌افزار، توسعه هوش مصنوعی DevOps،  و توسعه برنامه‌های تلفن همراه است. آن‌ها با مشتریانی مانند پاناسونیک، استاندارد چارترد، آبوت، استون فورست و DMI همکاری می‌کنند؛ علاوه بر خدمات اصلی، سایگون تکنولوژی نیز در توسعه چت‌بات‌ها و راهکارهای هوش تجاری تخصص دارند.

یک شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی است که هدف اصلی  آن‌ها ایجاد سیستم‌های هوشمند و خودآموز است که قادر به تفکر، یادگیری، و انجام وظایف پیچیده مشابه انسان باشند.

شرکت AIBrain تمرکز خود را بر روی ترکیب دو حوزه اصلی هوش مصنوعی و علوم عصبی می‌گذارد. آنها سعی دارند تا مدل‌هایی از ساختار مغز انسان و نحوه عملکرد آن را درک کنند و از آنها برای ساخت و توسعه سیستم‌های هوشمند الهام بگیرند.

آنها الگوریتم‌ها و مدل‌هایی توسعه می‌دهند که بر اساس شبکه‌های عصبی عمیق و روش‌های یادگیری تقویتی بنا شده‌اند. این سیستم‌ها قادر به تحلیل داده‌های پیچیده، استخراج الگوها و ارائه پاسخ‌های هوشمند هستند.

AIBrain به ساخت ربات‌هایی با هوش مصنوعی پیشرفته می‌پردازند که قادر به تعامل با انسان‌ها، یادگیری از محیط اطراف، و انجام وظایف متنوعی هستند. هدف AIBrain از تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی، ایجاد سیستم‌های هوشمند برای استفاده در صنایع مختلف از جمله رباتیک، خودروهای هوشمند، سیستم‌های خانه هوشمند، و … است.

معرفی بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان
معرفی بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان

MobiDev مدل‌های هوشمند را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و شبکه‌های عصبی عمیق آموزش می‌دهند تا بتوانند داده‌های پیچیده را تحلیل کنند. MobiDev با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، سعی دارد تا عملکرد نرم‌افزارها و سیستم‌های هوشمند بهبود ببخشد. درمجموع این شرکت در جهت ارائه راه کارهایی مانند بهبود کارایی، افزایش دقت و سرعت، و ایجاد تجربه کاربری بهتر فعالیت می‌کند.

Accubits یک شرکت فناوری است که در حوزه هوش مصنوعی و بلاکچین فعالیت می‌کند. آنها به توسعه راهکارهایی تازه ، مبتنی بر هوش مصنوعی و بلاکچین می‌پردازند. بلاکچین یک فناوری مبتنی بر دیجیتال است که امکان ثبت و تأیید تراکنش‌ها و اطلاعات را با استفاده از شبکه‌ای از کامپیوترها و بلوک‌های رمزنگاری شده فراهم می‌کند.

Accubit نیز در حوزه بلاکچین فعالیت می‌کند و راهکارهای هوشمندی را ارائه می‌دهد. آنها تکنولوژی بلاکچین را با هوش مصنوعی ترکیب می‌کنند تا سیستم‌هایی را طراحی کنند که قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند، تأیید هویت، ردیابی تاریخچه تراکنش‌ها و سایر کاربردهای بلاکچین را داشته باشند.

تخصص این شرکت در تحلیل داده‌ها و استخراج اطلاعات ارزشمند از Big Data است. آن‌ها از روش‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کنند. این تحلیل داده می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا الگوها و ارتباطات مخفی در داده‌های خود را شناسایی کنند.

شرکت Fayrix از ابزارها و تکنیک‌های هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و تحلیل پیشرفته استفاده می‌کند. این ابزارها به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا در تصمیم‌گیری‌های مهم، بهبود عملکرد کسب و کار و مدیریت عملکرد بهتری داشته باشند.

CloudMinds یک شرکت فناوری است که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. آن‌ها تمرکز خود را بر توسعه و استفاده از ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند قرار داده‌اند. برخی از فعالیت‌های کلیدی که CloudMinds در زمینه هوش مصنوعی انجام می‌دهد عبارتند از:

-رباتیک هوشمند: CloudMinds

CloudMinds ربات‌هایی را طراحی می‌کنند که قادر به انجام وظایف گوناگون در محیط‌های مختلف باشند. این ربات‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص اجسام، تعامل با محیط اطراف و همکاری با انسان‌ها را دارند.

 شبکه‌های رباتیکی:

CloudMinds از طریق اتصال ربات‌های هوشمند خود به یک شبکه ، قابلیت‌های هماهنگی، همکاری و تبادل اطلاعات را بین ربات‌ها فراهم می‌کنند. این شبکه‌ها می‌توانند در صنایعی مانند خدمات بهداشتی، پشتیبانی فنی، حمل و نقل و غیره استفاده شوند.

 پلتفرم هوشمند: CloudMinds

یک پلتفرم هوشمند برای مدیریت و کنترل ربات‌های هوشمند توسط CloudMinds طراحی شده است. این پلتفرم  دارای امکاناتی مانند مدیریت ربات‌ها، برنامه‌ریزی و کنترل، تحلیل داده‌ها و امکانات امنیتی است . این پلتفرم به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کنند تا برنامه‌های هوشمند را به بهترین شکل ممکن روی روبات ها پیاده‌سازی کنند.

Hatchworks Technologies به طور گسترده در طراحی و توسعه راهکارهای هوشمند و مدرن در حوزه هوش مصنوعی و تحلیل داده فعالیت می‌کنند. چندین فعالیت کلیدی که Hatchworks Technologies در زمینه هوش مصنوعی انجام می‌دهد عبارتند از:

 تحلیل داده:

این شرکت از تکنیک‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته در تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند تا  اطلاعات مفید را شناسایی کنند. این تحلیل داده‌ها می‌توانند به شرکت‌ها در تصمیمات بزرگ کمک شایانی کنند.

-اینترنت اشیا (IoT)

Hatchworks Technologies در زمینه اینترنت اشیا نیز فعالیت می‌کند. آن‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا از هوشمند سازی و اتصال اشیا به شبکه در پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

معرفی بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان
معرفی بهترین شرکت‌های هوش مصنوعی در جهان

-بلاکچین (Blockchain)

Hatchworks Technologies در زمینه اعتبارسنجی داده‌ها و اعمال قوانین و قراردادهای هوشمند در بستر بلاکچین فعالیت می‌کنند.

این شرکت به مشتریان خود خدمات و راهکارهای متنوعی در زمینه هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. برخی از فعالیت‌های Master of Code Global در حوزه هوش مصنوعی عبارتند از:

 توسعه چت‌بات:

این برنامه‌ها می‌توانند در ارتباط با مشتریان ،ایجاد ربات‌هایی با قابلیت چت و پشتیبانی و سایر کاربردهای مرتبط با گفتار و چت استفاده شوند.

 توسعه راهکارهای هوشمند در حوزه بازاریابی:

Master of Code Global با استفاده از تکنیک‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به مشتریان خود در بهبود استراتژی‌های بازاریابی، هدف‌گذاری دقیق‌تر، تحلیل داده‌های بازار کمک کند.

 توسعه راهکارهای هوشمند در حوزه خدمات مالی و بانکداری:

Master of Code Global می‌تواند برنامه‌های هوشمند سازی را در جهت خدمات مالی آنلاین، تجزیه و تحلیل مالی، پیش‌بینی ریسک و سایر نیازهای مالی و بانکی توسعه دهد.

 توسعه راهکارهای هوشمند در حوزه سلامت:

این شرکت می‌تواند برنامه‌های هوشمند را برای تشخیص بیماری، پیش‌بینی و مدیریت بیماری‌ها، پشتیبانی بهداشتی و سایر نیازهای سلامتی طراحی و پشتیبانی کند.

H2O.ai یکی ازبهترین شرکت‌های هوش مصنوعی است که در حوزه نرم‌افزاری فعالیت می‌کند. فریمورک H2O.ai یکی از دستاوردهای این شرکت است که به‌عنوان یک بستری قدرتمند برای توسعه مدل‌های یادگیری ماشینی محسوب می‌شود. این فریمورک در توسعه و پیاده‌سازی راهکارهای هوشمند در حوزه‌های مختلف بازاریابی، مالی، سلامت و خدمات مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

در این قسمت از مطلب بصورت کلی به بررسی اهداف مشترک شرکت‌های هوش مصنوعی را از طراحی و توسعه این فناوری می‌پردازیم:

یکی از اهداف اصلی استفاده از هوش مصنوعی، بهبود عملکرد و کارایی سیستم‌ها، نرم‌افزارها است. با استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های هوشمند، می‌توان دقت، سرعت و کارایی سیستم‌ها و نرم‌افزارها را افزایش داد.

هوش مصنوعی می‌تواند با تحلیل داده‌ها و الگوها، به پیش‌بینی و تحلیل بهتر اهداف شرکت ها و مجموعه‌های بزرگ کمک کند. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، می‌توان از داده‌های گذشته الگوهایی را استخراج کرده و بر اساس آن‌ها پیش‌بینی‌های دقیق‌تری ارائه داد.

با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان سیستم‌ها و نرم‌افزارها را به گونه‌ای طراحی کرد که توانایی اتخاذ تصمیماتی مهم را داشته باشند. الگوریتم‌های مبتنی بر هوشمند‌سازی شرکت‌ها باعث تحلیل داده‌ها و محاسبات پیچیده می‌شود و درصد خطا را کاهش می‌دهد.

با استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های هوشمند، می‌توان وظایف روتین و تکراری را به صورت خودکار انجام داد و در زمان و منابع صرفه جویی کرد.

هوش مصنوعی می‌تواند در پردازش زبان طبیعی و تفسیر متن‌ها نیز استفاده شود. با استفاده از روش‌های پیشرفته هوش مصنوعی، می‌توان متن‌های مختلف را تحلیل کرد و به سوالات و درخواست‌های کاربران پاسخ داد.

استفاده از هوش مصنوعی باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان می شود. با افزایش سرعت عمل و کاهش خطا در حوزه‌های مختلف کسب وکار، استفاده ازهوش مصنوعی به یکی از اهداف مهم شرکت‌ها تبدیل شده است.

منبع: پیوست

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا