صنعت هوشمند

در حوزه قانون کیفیت باید بازنگری شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

رئیس هیات مدیره انجمن کیفیت ایران با تاکید بر بازنگری در قانون کیفیت گفت: اساس قانون‌نویسی ما مساله دارد در همین رابطه با نمایندگان مجلس در حال بحث هستیم.

فرزین انتصاریان رئیس هیات مدیره انجمن کیفیت ایران گفت: انقلاب صنعتی چهارم را پیش رو داریم از این رو نیازمند ارتقای کیفیت و افزایش سطح قدرت رقابت‌پذیری هستیم، در غیر این صورت از عرصه رقابت حذف خواهیم شد.

او گفت: انقلاب صنعتی چهار در فضای جهانی اتفاق می‌افتد و آثار و تبعات آن در کشورمان نیز مشهود خواهد شد؛ در همین راستا بسیاری از صنایع حذف و یا تغییر شکل می‌دهند.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت با بیان اینکه کیفیت، دستیابی به ظرفیت رقابتی است، گفت: پیشرفت فنّاوری، سهم بزرگی در انقلاب صنعتی چهارم خواهد داشت. اکنون بسیاری از فروشگاه‌ها در دنیا تعطیل شده و در فضای دیجیتال شکل گرفته‌اند.

انتصاریان گفت: ارتقای کیفیت منجر به آثار مثبت و تحول در صنعت و تولید خواهد شد؛ در همین راستا صاحبان مشاغل برای بقا نیاز به ارتقای کیفیت و قدرت رقابت‌پذیری در عرصه جهانی دارند.

انتصاریان با تاکید بر بازنگری در قانون کیفیت گفت: اساس قانون نویسی ما مساله دارد در همین رابطه با نمایندگان در مجلس در حال بحث هستیم تا یک قانون جامع باید همه ابعاد را در نظر بگیرد. قانون گذاری باید با کیفیت انجام شود و هر قانونی برای حل معضلات مردم و مدافع حقوق آن‌ها باشد.

منبع: خبرآنلاین

  • در حوزه قانون کیفیت باید بازنگری شود
کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا