اپلیکیشن و نرم افزارفناوری و کسب‌وکارهوش مصنوعی

۷ ابزار رایگان هوش مصنوعی برای ارتقای عملکرد کسب و کارها

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

در دنیای امروز فرار از تکنولوژی و ابزار پیشرفته‌ آن امری اجتناب ناپذیر است. در این میان هوش مصنوعی روزانه ابزار های جدیدی را برای تسهیل عملکرد کاربران معرفی می‌کند. برخی از این ابزارها با قابلیت تولید تصویر، صدا و حتی مدیریت مشتری، با هدف ارتقای عملکرد، بهره‌وری، کارایی، خلاقیت و ایجاد تحول در کسب و کارها ارائه شده‌اند.

در این مطلب ۷ ابزار رایگان هوش مصنوعی برای ایجاد تحول و انقلاب در کسب و کارها را معرفی می‌کند.

۱-  ابزار تصویرساز Fotor

Fotor  به عنوان یک گزینه مناسب برای تولید تصویر، امکانات خاص و منحصربه‌فردی را برای تولید تصویر و آثار هنری در اختیار کاربران و به خصوص گرافیست‌ها قرار می‌دهد.

امکان ویرایش و طراحی خلاقانه تصاویر گرافیکی با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین و هوش مصنوعی و همچنین ارائه و دسترسی طرح‌های متنوع و حرفه‌ای در پلتفرم فوتر مهیا است.

۲- ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT

چت جی پی تی طی سال‌های اخیر موضوعی داغ و پرطرفدار در حوزه هوش مصنوعی بوده است. با ربات چت هوش مصنوعی، کلیه سوالات شما ظرف چند ثانیه پاسخ داده می‌شود. با پشتیبانی OpenAI، از ربات چت GPT می‌توانید برای تولید محتوا، ترجمه، خلاصه‌نویسی، سرگرمی و ده‌ها مورد دیگر نیز استفاده کنید. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

۳- ابزار جستجو  Google AI

گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو، هوش مصنوعی گوگل را برای دسترسی همه به منابع باز و ابزارهای هوش مصنوعی خود عرضه کرده است.

پایگاه اطلاعات گوگل دسترسی به مجموعه داده‌ها از طیف گسترده منابع باز و تحقیقات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین در Crowdsource مجموعه داده‌های تصویر باز به صورت هدفمند قابل جستجو و در دسترس است.

۴- ابزار تجاری Boost.ai

با کمک Boost.ai مدیریت خدمات مشتری از طریق مکالمه هوشمند، اتوماسیون چت، اتوماسیون تماس صوتی، ادغام و غیره بسیار آسان خواهد بود. ابزار Boost.ai همچنین به شرکت‌ها در تجزیه و تحلیل رفتار و ترجیحات مشتری و در نهایت بهبود و ارتقای ارایه خدمات و محصول کمک می‌کند.

۵- ابزار نوشتاری Jasper

نوشتن همواره برای برخی سخت و طاقت فرسا بوده است. خبر خوب اینکه، دستیار نویسنده Jasper با بکارگیری هوش مصنوعی به شما در بهبود فرایند نوشتن از بازه دستور زبان تا سبک نوشتاری کمک می‌کند. همچنین در این رابطه با ارایه بازخورد و پیشنهادات شخصی‌سازی شده‌ سبک نوشتاری شما را ارتقا می‌دهد.

۶- ابزار تولید ویدئو Synthesia

به عنوان یک پلتفرم ساخت ویدیو با هوش مصنوعی، Synthesia یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که با بکارگیری ۱۲۵ آواتار هوش مصنوعی با بیش از ۱۲۰ زبان زنده دنیا، ویدئوهای واقع گرایانه تولید کنید.

با استفاده از ابزار ساخت ویدئو Synthesia می‌توانید با صرف زمان و هزینه پایین، کلیپ یا ویدیو مورد نظر خود را به چند زبان مختلف تولید و عرضه کنید. همچنین ارائه زیرنویس قابلیت دیگر Synthesia است که برای بینندگان دارای آسیب‌ شنوایی کاربرد بالایی دارد. شخصی سازی کردن هویت برند شامل آرم، رنگ و فونت از طریق هوش مصنوعی، قابلیت دیگر این پلتفرم است.

۷- ابزار تولید صدا Murf.ai

Murfi.ai یک تولیدکننده صدای هوش مصنوعی است که از طریق آن می‌توانید پیام‌های صوتی با کیفیت برای برنامه‌های خود بسازید. این ابزار کسب و کارهایی همچون تبلیغات، کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها را نیز  پوشش می‌دهد. همچنین آهنگ، لحن، مکث و یا سرعت صداهای تولیدی در Murf.ai  بر اساس خواسته کاربر قابل تنظیم است.

منبع: کاماپرس

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا