فناوری در خودروواقعیت مجازی

تجربه استفاده از هدست واقعیت مجازی در یک خودروی خودران

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

کاربران با نشستن در خودروی خودران آئودی(Audi) به نام Holoride و گذاشتن هدست واقعیت مجازی بر روی صورت خود می‌توانند لذت یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنند.

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز سه‌شنبه هفته گذشته به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد. اخیرا شرکت آئودی(Audi) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ یک خودروی خودران خود به نام Holoride را که شبیه یک شهربازی کوچک است، رونمایی کرد.

آئودی(Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و از تولیدکنندگان مشهور خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن قرار دارد. این شرکت اخیرا در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ یک خودروی خودران خود به نام Holoride را که شبیه یک شهربازی کوچک است، رونمایی کرد.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کاربران با نشستن در این خودروی خودران و گذاشتن هدست واقعیت مجازی بر روی صورت خود می‌توانند لذت یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنند. آئودی هدف خود از طراحی Holoride را سرگرم کردن متفاوت مسافران در طی مسیر اعلام کرد.

طراحان Holoride گفتند ما از خود پرسیدیم وقتی که در دنیای امروزه خودروهای خودران یکی پس از دیگری تولید می‌شوند، چگونه می‌توانیم ما متفاوت باشیم که پس از آن تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم.

با عینکی که کاربران در ماشین می‌زنند، لذت واقعیت مجازی را تجربه می‌کنید و می‌توانید از ابزاری مانند جوی استیک در یک بازی کنسولی استفاده کنید.

بنابراین احساس می‌کنید که سوار چیزی غیر از ماشین و  سفینه فضایی یا زیردریایی شده‌اید.

منبع: ایسنا و به نقل از آی ای

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

محتوی بیشتر از واقعیت مجازی:

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا