تلفنیکا؛ ده سال پیشرو در خدمات مدیریتشده اینترنت اشیا
بنا بر گزارش جهانیِ «گارتنر مجیک کوادرانت» تلفنیکا (Telefónica) برای دهمین سال متوالی به عنوان رهبر در بخش «خدمات مدیریتشده اتصال اینترنت اشیا» در سال ۲۰۲۴ شناخته شده است.
تلفنیکا که از طریق «تلفنیکا تک» (Telefónica Tech) خدمات اینترنت اشیا ارائه میدهد، حضوری قدرتمند در اروپا و آمریکای لاتین دارد و به بخشهای متنوعی مانند انرژی، خودروسازی، خرده فروشی، تولید، کشاورزی و حمل و نقل خدمات ارائه میکند و با رشد چشمگیر دو رقمی در اتصالات جهانی اینترنت اشیا را تجربه کرده است.
این شرکت راهحلهای شبکه LPWA را برای بخشهای خدمات شهری مانند آب و روشنایی و همچنین استقرار نوآوریهای ۵G و رایانش لبه (Edge Computing) در اسپانیا، آلمان و آمریکای لاتین ارائه میدهد.
علاوه بر این،تلفنیکا با قابلیتهای MVNO (اپراتور مجازی شبکه موبایل)، گزینههای متنوع اتصال از جمله ماهواره و همچنین «TheThinX» را که یک آزمایشگاه برای شبیهسازی پروژههای اینترنت اشیا قبل از اجرا است را در اختیار دارد.
آلفردو سرِت، رئیس جهانی اینترنت اشیا در «تلفنیکا تک» میگوید: «دریافت این تقدیر برای دهمین سال متوالی بسیار رضایتبخش است، زیرا معتقدیم این امر جایگاه ما را به عنوان یک بازیگر جهانی در اتصال اینترنت اشیا تثبیت میکند. ما با ادغام هوش مصنوعی در کنار سایر فناوریها، همچنان به تکامل قابلیتهای خود ادامه میدهیم تا مزایای آن را افزایش دهیم تا همچنان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم.»
تلفنیکا تعهد جدی به ادغام هوش مصنوعی (AI) در هر دو پلتفرم اختصاصی خود و پروژههای جامع به منظور کارآمدتر کردن فرآیندهای مشتری دارد. در همین راستا، این شرکت هوش مصنوعی را در پلتفرم Kite خود به کار گرفته است که به شرکتها امکان میدهد دستگاههای متصل خود را در هر زمان و مکانی از راه دور کنترل و نظارت کنند و همچنین راهحلهای فناورانه برای بهینهسازی تصمیمگیری، تجزیه و تحلیل دادهها و پیشبینی تقاضا یا برای خودکارسازی فرآیندها و وظایف توسعه یافته است.
منبع: تلفنیکا
تهیه شده در رسانه “فناوری هوشمند” با استفاده از هوش مصنوعی جمینای
۳ دیدگاه ها