فناوری در خودرو

حذف اندروید از خودروهای برقی جی‌ام

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

 تقریبا هر خودروی جدیدی که امروز فروخته می‌شود، دارای سیستم اپل کارپلی و اندروید است، اما این موضوع برای خودروهای برقی جنرال موتورز تغییر خواهد کرد.

طبق اخبار منتشره، این ویژگی‌ محبوب به طور کلی به نفع سیستم نرم‌افزاری Ultifi داخلی این خودروساز حذف خواهند شد.البته جنرال موتورز این تغییر را به یکباره پیش نخواهد برد. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی، متعهد شد که عملکرد کارپلی و اندروید اتو در خودروهای احتراقی و همچنین خودروهای برقی موجود ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، شورلت سیلورادوی الکتریکی مدل ۲۰۲۴ این سیستم را حفظ خواهد کرد، اما بلیزر الکتریکی که اواخر امسال عرضه می‌شود، سیستم اپل کارپلی و اندروید را حفظ نخواهد کرد. این نقطه آغازی است تا تغییر به مجموعه نرم‌افزاری یکپارچه جدید جنرال موتورز آغاز ‌شود و با شورولت اکوئینوکس الکتریکی، جی‌ام‌سی سیرا الکتریکی و کادیلاک سلستیک ادامه خواهد یافت.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

ادوارد کومر، مدیر ارشد دیجیتال جنرال موتورز، گفت: «همانطور که ما خودروهای برقی خود را مقیاس‌بندی می‌کنیم و پلتفرم نرم‌افزار Ultifi خود را راه‌اندازی می‌کنیم، می‌توانیم بیش از هر زمان دیگری فناوری‌های داخل خودرو را به‌روزرسانی‌ کنیم. همه اینها به ما این امکان را می‌دهد که دائما تجربه مشتری را بهبود دهیم.»

همانطور که گفته شد، از دست دادن اپل و اندروید در حال حاضر فقط برای خودروهای برقی اعمال می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

  • حذف اندروید از خودروهای برقی جی‌ام

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا