هوش مصنوعی

یک میلیون کاربر به دنبال استفاده از ابزار قدرتمند هوش مصنوعی DALL-E

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یک میلیون نفر در لیست انتظار DALL-E به تولید کننده تصویر هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

کسانی که منتظر فرصتی برای استفاده از DALL-E هستند، ممکن است به زودی نوبت به آنها برسد. OpenAI، شرکت سازنده DALL-E، امروز اعلام کرد که ابزار قدرتمند هوش مصنوعی که تصاویر را بر اساس متن ارائه شده تولید می کند، به صورت بتا برای یک میلیون کاربر در لیست انتظار باز می شود.

کاربران عبارت یا رشته ای از کلمات را در DALL-E وارد می کنند و این ابزار تفسیر خود را در قالب چهار تصویر، از عجیب و غریب تا فوق واقعی، برمی گرداند. DALL-E 2 به روز شده که در آوریل عرضه شد، قابلیت ویرایش تصاویر موجود را اضافه کرد.

این ابزار در ماه گذشتۀ میلادی تنها برای چند هزار نفر در دسترس بود، زیرا سایر کاربران منتظر بودند تا به آنها اجازه دسترسی داده شود. بسیاری از افراد بدون دسترسی به DALL-E در ماه ژوئن زمانی که تصاویر ایجاد شده با استفاده از DALL-E Mini یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی کمتر قدرتمند که از ابزار OpenAI الهام گرفته شده بود اما با آن مرتبط نبود ویروسی شد، درباره این ابزار مطلع شدند.

برای کاربران لیست انتظار که دسترسی دارند، نحوه کار به این صورت است: هر درخواستی که در DALL-E وارد می شود یک اعتبار هزینه دارد و کاربران در طول ماه اول ۵۰ اعتبار رایگان دریافت خواهند کرد. پس از آن، کاربران ۱۵ اعتبار رایگان در ماه دریافت خواهند کرد. اگر نیاز آن ها با این مقدار برطرف نشود، باید برای ۱۱۲ تصویر، مبلغ ۱۵ دلار اشتراک بپردازند.

OpenAI می گوید که در حال کار برای جلوگیری از سوء استفاده از ابزار است که منجر به راه اندازی گسترده تر می شود. این شرکت می گوید اقداماتی مانند مسدود کردن آپلود چهره های واقع بینانه برای کاهش تولید محتوای فریبنده و منع کاربران از تولید «محتوای خشونت آمیز، بزرگسالان یا سیاسی، در میان دیگر دسته ها» انجام می دهد.

پایگاه ورج اضافه می کند که جالب اینجاست که کاربران حقوق استفاده از تصاویری را که تولید می کنند، از جمله برای استفاده های تجاری، دریافت خواهند کرد.OpenAI تصاویر کتاب، هنر برای انتشار، و شخصیت های بازی ها را به عنوان روش هایی که کاربران DALL-E می توانند از این ابزار استفاده کنند، فهرست می کند.

منبع: برنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا