اپلیکیشن و نرم افزارهوش مصنوعی

بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی در دنیای تکنولوژی را بشناسید

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

در دنیای کنونی هوش مصنوعی سهم عظیمی از نیاز کاربران در سطح وب را پوشش داده که به همین دلیل تصمیم گرفتیم در لیستی تحت عنوان بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی شما را با گزینه های خوب و قدرتمندی که در این زمینه وجود داشته آشنا کنیم.

اگر احساس میکنید چت‌بات هوش مصنوعی که در اختیار دارید دیگر برایتان کهنه شده اند و یا توانایی درک خواسته های شما را ندارند میتوانید با ما جهت معرفی بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی همراه باشید. در این زمینه به گزینه های خوبی اشاره شده به شما امکان آشنایی با بخش های جدیدی را میدهد که تا کنون با آنها مواجه نشده اید. لازم به ذکر است بدانید که برخی از موارد معرفی شده از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکنند.

بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی

برای شروع ۵ مورد از بهترین چت‌بات های هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار داده ایم که هریک شامل مزیت و معایب هایی هستند که با دانستن آنها میتوانید به شکل بهتری به سراغ استفاده از قابلیت ربات ها بروید. این ربات ها از شرکت های مطرح جهانی نظیر گوگل و AI سردر آورده اند که همین موضوع میتواند شما را با جدیدترین نسل هوش مصنوعی مواجه کند. جهت معرفی همراه باشید.

۱. ChatGPT؛ چت‌بات هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ChatGPT در اواخر سال ۲۰۲۲ و اوایل ۲۰۲۳ بطور رسمی معرفی شد که در مدت زمان کوتاهی توانست نظرات جهانی را به سمت خود جذب نماید و در صدر لیست بهترین ربات های هوش مصنوعی قرار گیرد. نحوه کار با این ربات بسیار ساده بوده است. تنها کاری که از سمت شما باید انجام گیرد تایپ درخواست و نیازی بوده که به دنبال آن هستید و با زدن دکمه اینتر در بخش مربوط شاهد اطلاعات مشابهی که به دنبال آن هستید خواهید بود.

ChatGPT در حال حاظر پیشرو در صنعت هوش مصنوعی بوده و این موضوع را میتوان مدیون شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی یعنی OpenAI دانست. پوشش تمامی زمینه های موجود در سطح وب به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به دنبال هرچیزی که هستید پاسخ آن را دریافت کنید. منعطف بودن برنامه میتواند به شما در هر رشته ای کمک نماید. در حال حاظر پیشرفت اصلی این ربات در ورژن GPT-4 انجام گرفته است. در ادامه لیست با ما همراه باشید.

۲. Google Bard؛ صحبت با هوش مصنوعی فارسی

هوش مصنوهی گوگل بارد برای مدت زمان طولانی یکه تاز هوش مصنوعی بوده که با امدن چت جی پی تی جایگاه خود را از دست داد و در حال حاضر دومین جایگاه در لیست بهترین چت‌بات هوش مصنوعی را بدست آورده است. باید بدانید که گوگل در حال توسعه یک مدل زبانی بنام LaMDA بوده که با استفاده از آن به صورت گفتگویی میتوانید اطلاعاتی که نیاز دارید را از هوش مصنوعی برد دریافت کنید. در حال حاضر این ویژگی در بسیاری از کشورها بطور کامل راه اندازی نشده ولی کشور های برتر جهانی نظیر آمریکا میزبان این هوش مصنوعی هستند.

گوگل برد با در اختیار داشتن موتور جستجوی گوگل میتواند بسیاری از نیازهای اولیه شما را تحت پوشش قرار دهد. ناگفته نماند که با استفاده از این ربات میتوانید در زمینه های بسیاری اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست آورید. متاسفانه ربات Google Bard از اواسط سال ۲۰۲۱ رشد چندانی نداشت و همین موضوع سبب شد تا چت جی پی تی بتواند از رقیب خود سبقت بگیرد.

۳. HuggingChat

هوش مصنوعی HuggingChat یک مدل OpenAssistant LLaMa بوده که به عنوان چت هوش مصنوعی در تلگرام و یا چت با هوش مصنوعی انلاین در تلگرام شناخته شده نیست. این چت‌بات هوش مصنوعی یک مدل چت باز بوده که از سوی Hugging Face توسعه یافته است و از لحاظ کارایی شبیه به چت جی پی تی بوده است. این هوش مصنوعی به همان اندازه ای قدرتمند است که میتواند دستور العمل های خود را مانند چت جی پی تی دریافت و اطلاعات را عرضه کند.

اگر از علاقه مندان به هوش مصنوعی هستید باید بدانید که این ربات میتواند یک شور و شوق جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. باید بدانید که این هوش مصنوعی هنوز سنگلاخ های بسیاری را پیش رو دارد که در طول سال های آینده میتواند گزینه خوبی برای استفاده باشد. این هوش مصنوعی در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد ولی مزیت های بسیاری را در خود جای داده است.

۴. Microsoft Bing AI

همانطور که از نام هوش مصنوعی مشخص است ربات Microsoft Bing AI محصول رسمی شرکت مایکروسافت بوده که مدل زبانی OpenAI GPT-3 را در اختیار دارد. استفاده از این ربات برای تقویت موتور جستجوی بینگ مورد استفاده قرار گرفته است که اگر نگاهی به روند رو به رشد بینگ داشته باشید متوجه خواهید شد که در طول ماه های اخیر توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید و عملا به رقیب سرسختی برای گوگل تبدیل شود.

به همین دلیل میتوان گفت که مایکروسافت قادر است تا از این ربات برای تقویت برنامه های خود استفاده کند. در ادامه لیست به گزینه خوب دیگری اشاره خواهد شد که نباید آنرا نادیده بگیرید.

۵. Perplexity

Perplexity یکی دیگر از چت‌بات‌های هوش مصنوعی بوده که با رابط کاربری ساده خود میتواند بسیاری از جستجوهای طولانی که نیاز دارید را سازماندهی کند و نتایج بهتری را در معرض دید شما قرار دهد. با استفاده از این ربات میتوانید شاهد نتایج بهتری نسبت به گذشته باشید که این مورد برای تقویت سرچ و کسب اطلاعات مفید بهتر تاثیر بسزایی خواهد داشت. این هوش مصنوعی آخرین گزینه معرفی شده بوده است که در ادامه میتوانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا گزینه های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

معرفی بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی به پایان رسید که در این زمینه ۵ مورد از گزینه های خوب و شناخته شده جهان را برایتان شرح دادیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بیان کنید و اگر گزینه خوبی سراغ دارید که در لیست وجود نداشته میتوانید آن را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. بی تردید نظرات شما در تعیین سطح کیفی مقالات تاثیرگذار بوده است.

منبع: پلازا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا