فناوری و کسب‌وکار

هوش مصنوعی لینکدین می‌تواند شغل مناسب کاربران را پیدا کند

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

لینکدین یک ابزار هوش مصنوعی جدید به نام لینکدین کوچ را توسعه داده و قرار است با هدف آسان سازی جستجو و یافتن شغل برای کاربران به این پلتفرم اضافه کند.

توییت جدید نیما اوجی محقق اپلیکیشن نشان می‌دهد لینکدین که به مایکروسافت تعلق دارد نوعی دستیار هوش مصنوعی جدید توسعه داده که می‌تواند شغل مناسب کاربران را به آنها پیشنهاد دهد. همچنین این ابزار جدید امکان آموزش مهارت‌های تازه را داشته به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تشکیل شبکه شخصی دهند.

آماندا پرویس، این شرکت نیز در مصاحبه‌ای به ورج اعلام کرد: ما همیشه برای بهبود تجربه کاربران راه‌های جدیدی را بررسی و آزمایش می‌کنیم. در آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه همچنین برنامه‌های آینده شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد.

طبق تصاویر انتشار یافته توسط اوجی، سوالاتی در رابطه با اینکه دستیار چگونه کار می‌کند و فرهنگ کاری مایکروسافت از چت بات پرسیده شده است. با توجه به اینکه لینکدین به مایکروسافت تعلق دارد این شرکت تاکنون در اکثر محصولات خود از هوش مصنوعی استفاده کرده است. لینکدین پیش از این نیز مدل‌های دیگر هوش مصنوعی را نیز مورد استفاده قرار داده بود. امسال هوش مصنوعی معرفی شده توسط این شرکت قادر به نوشتن متن به جای کاربران برای مسئولان استخدام شرکت‌ها بوده است.

منبع:  تکنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا