صنعت هوشمند

همکاری هوش مصنوعی با لوازم خانگی بوش آلمان

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

Fetch.ai که یکی از شرکت‌های خدمات هوش مصنوعی است، همکاری جدیدی را با شرکت لوازم خانگی بوش آلمان برای توسعه هوش مصنوعی در انقلاب صنعتی چهارم آغاز کرده است.

Fetch.ai که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و وب۳ است به تازگی همکاری خود را با شرکت فناوریو مهندسی بوش آلمان آغاز کرده است. قصد این پروژه نوآورانه، بکارگیری تکنولوژی بلاکچین برای کاربرد‌های جهان واقعی است. به کمک این پروژه خلاقانه، وارد کردن وب۳ به مرکز انقلاب صنعتی چهارم است.

ساخت بنیاد Fetch.ai

بر اساس اطلاعیه روز ۲۱ فوریه، شرکت‌های Fetch.ai و بوش با همکاری یکدیگر، بنیاد نوآوری Fetch.ai را تاسیس کرده‌اند. این موسسه مسئول تحقیقات، توسعه و بکار‌گیری کاربرد‌های عینی وب۳ در جهان واقعی در بخش‌های مختلف صنعت خواهد بود. مدیریت این بنیاد به حالت معماری سه سطحی (three tier) فعالیت خواهد کرد. هدف این نوع معماری، نشان دادن تاثیر تکنولوژی‌های غیرمتمرکز در سطح جهانی صنعت است. همچنین طبق برنامه‌ریزی این بنیاد، شرکت‌های دیگری نیز برای همکاری در این بنیاد، به این مرکز افزوده خواهد شد.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

رشد انطباق وب۳ در صنعت

همکاری شرکت بوش و Fetch.ai یکی از جدیدترین همکاری‌های میان بخش صنعت و وب۳ است. همچنین در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، پروژه شبکه Astar ژاپن در همکاری با شهر فوکوئوکا به توسعه تکنولوژی وب۳ پرداخت. همچنین، صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس نیز با دو شرکت حوزه فین‌تک در آمریکای لاتین برای توسعه بکارگیری از وب۳ همکاری کردهاست.

آشنایی با شرکت Fetch.ai

شرکت Fetch.ai در ماه مارس ۲۰۱۸ در کشور انگلیس راه‌اندازی شد. هدف اصلی این پروژه، تحقیقات و گسترش تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و بلاکچین است و ارائه خدمات مرتبط در این حوزه‌ها است. این آزمایشگاه هوش مصنوعی در حال ساخت و توسعه پلتفرم یادگیری ماشین مبتنی بر دفتر کل توزیع‌شده است.

شرکت Fetch.ai به غیر از همکاری با شرکت لوازم خانگی بوش، با بزرگترین شرکت مخابراتی اروپا، Telekom در زمینه اینترنتاشیا و با دانشگاه وارویک در انگلستان در زمینه بهینه‌سازی انرژی به کمک یادگیری ماشین همکاری‌هایی را آغاز کرده است.

توکن Fetch.ai

همچنین، ارز دیجیتال FET که توکن کاربردی این شبکه است نیز در بازار حضور دارد. توکن FET در بستر سه شبکه بایننس اسمارتچین، اتریوم و کازموس قرار دارد. قیمت این توکن در حال حاضر برابر با ۰.۴۲ دلار است. این توکن در سه ماه اخیر به دلیل هیجانات بازار درباره ربات هوش مصنوعی CHAT GPT، رشد قیمتی بالایی را تجربه کرده است.

منبع:تجارت نیوز

  • همکاری هوش مصنوعی با لوازم خانگی بوش آلمان

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا