رباتیک

منتظر بزرگترین مسابقه فوتبال بین انسان‌ و ربات‌ باشید

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یک دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک گفت: پژوهش‌ها در حوزه یادگیری تقویتی همچنان ادامه دارد و پژوهشگران این حوزه در تلاش هستند تا در سال ۲۰۵۰ مسابقه فوتبال بین ربات‌ های فوتبالیست و تیم منتخب انسان‌ ها برگزار کنند.

حامد شهبازی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر علم رباتیک در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: امروزه در حوزه آموزش ربات و یادگیری تقویتی، مقالات و تحقیقات بسیار مهمی در مجلات معتبر دنیا منتشر شده است.

وی افزود: در بین مجلات و مقالاتی که امروزه در حوزه یادگیری تقویتی منتشر شده است، می‌توان به مجلاتی اشاره کرد که آموزش مهارت‌های پیشرفته انسانی به ربات‌ها را در اختیار دارند.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

این دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک ادامه داد: در حال حاضر مهارت ربات‌ها در حوزه بازی‌های رایانه‌ای به قدری افزایش یافته است که انسان دیگر قادر به رقابت با ربات‌ها نخواهد بود.

وی در رابطه با پیشرفت‌های هوش‌مصنوعی در اجرای بازی‌های پیچیده گفت: علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای ساده در مسابقات و بازی‌های پیشرفته‌ای مانند شطرنج نیز هوش‌مصنوعی موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کرده است.

شهبازی در همین رابطه افزود: پژوهش‌ها در حوزه یادگیری تقویتی همچنان ادامه دارد و پژوهشگران این حوزه در تلاش هستند تا در سال ۲۰۵۰ مسابقه فوتبالی بین ربات‌های فوتبالیست و تیم منتخب انسان‌ها برگزار کنند.

وی تاکید کرد: این هدف‌گذاری توسط فدراسیون جهانی رباتیک انجام شده است و در حال حاضر پژوهش‌های این فدراسیون بر مسابقه فوتبال ربات‌ها متمرکز است.

منبع: ایمنا

  • منتظر بزرگترین مسابقه فوتبال بین انسان‌ و ربات‌ باشید

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا