رسانه دیجیتال

شارژ حساب فری پیک (freepik) و شاتر استاک (shutterstock) با پرفکت مانی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

یکی از وبسایت هایی که گرافیست ها و طراحان از آن به وفور استفاده می کنند وبسایت فری پیک (freepik) است این وبسایت وکتور های گرافیکی را برای طراحان از سراسر کره ی زمین جمع آوری کرده است.

این وبسایت در سال ۲۰۱۰ توسط سه نفر شامل برادران بلانس و کوئنکا آبلا در کشور اسپانیا و شهر مالاگا تشکیل شد، تعداد کارکنان این شرکت رفته رفته گسترش یافت و هم اکنون تعداد کاربران ثابت این مجموعه به ۲۵۰ نفر رسیده است.

یکی از بزرگترین مزیت های فری پیک داشتن یک مجموعه ی بزرگ رایگان از وکتور های گرافیکی است. طرح های غیر رایگان موجود در فری پیک را با مبلغ کمی خرید.

فری پیک توانسته نمره ی ۴.۱۴ از ۵ نمره را از مشتریانش بگیرد و مشتریان این وبسایت که عمدتا طراحان وگرافیست ها هستند از خرید خود راضی بوده اند.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وکتور های موجود در وبسایت فری پیک در دو فرمت png و svg قابل دانلود هستند؛ همچنین امکان ویرایش نسخه های دانلود شده نیز به صورت کامل فراهم شده است. سایز و رنگ وکتور های دانلود شده به صورت دلخواه قابل تغییر است.همچنین امکان دانلود آیکون هم در وبسایت فری پیک فراهم شده است.امکان خرید فایل فوتوشاپ (با فرمت psd) نیز فراهم است.

علاوه بر استفاده از فری پیک برای دانلود وکتور و اشکال گرافیکی می توان از آن به عنوان وبسایتی برای کسب درآمد نیز استفاده کرد. همه ی گرافیست ها و طراحان می توانند طرح های خود را در فری پیک بارگذاری کرده و قیمت گذاری کنند. وبسایت در ازای به فروش رفتن هر نسخه از طرح هنرمندان درصدی از مبلغ فروش را برداشته و بقیه آن را به حساب هنرمند صاحب اثر منتقل می کند. این مزیت می تواند به گرافیست های داخلی کمک کند تا درآمد بین امللی داشته باشند.

فری پیک چند زیرمجموعه در حوزه ی گرافیک دارد که معروف ترین آن flat icon است. فلت آیکون بزرگترین مجموعه آیکون ها ی موجود است. Tutpad نیز یک پلتفرم با درس های آنلاین مرتبط با گرافیک را فراهم آورده.

یکی دیگر از وبسایت های پر استفاده وبسایت شاتر استاک (shutterstock) است. این وبسایت به ارائه ی عکس های باکیفیت در حوزه های مختلف می پردازد، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای یک محتوای مناسب حدودا ۵ ساعت وقت گذاشته باشید و هنگام آپلود آن متوجه شده باشید که عکس های مرتبط با محتوا به آُسانی ای که فکر می کردید پیدا نمی شود، یا اینکه عکس های که از گوگل دانلود می کنید از کیفیتی مناسبی برخوردار نیستند. این وبسایت مخرن عکس ها با موضوعات بسیار بسیار متنوع است. شاتر استوک دارای میلیون ها عکس با کیفیت است. موضوعی که در ارتباط با شاتر استوک وجود دارد رایگان نبودن عکس های موجود در وبسایت آن است. برای دانلود عکس ها نیاز دارید تا اشتراک وبسایت شاتر استاک را داشته باشید. برای گرفتن اشتراک شاتر استاک پس از ثبت نام روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید تا هزینه ی دریافت آن را ببنید، این هزینه را در حساب شاتر استاکتان شارژ کنید و درخواست عکس مورد نظر را ثبت کنید. شاید بپرسید شارژ حساب شاتر استاک یا فری پیک به چه شکل است؟

در ادامه ی این مطلب به معرفی راه های شارژ حساب های فری پیک و شاتر استاک می پرداریم. هنگامی که برای خرید اشتراک به حساب های شاتر استاک و فری پیک مراجعه کنید، بین راه های پرداخت می توانید گزینه های مختلف را ببینید یکی از این راه های پرداخت استفاده از پرداخت با استفاده پرفکت مانی است. با استفاده از خدمات صرافی  های آنلاین فعال  ارز دیجیتال می توانید به خرید ووچر پرفکت مانی بپردازید. صرافی معتبر ارز دیجیتال یکی از نهاد هایی است که به ارائه ی خدمات پرداخت بین المللی می پردازد.

با استفاده از دلار پرفکت مانی خریداری شده که می تواند به صورت یک بار مصرف که عمدتا آن را با نام ووچر میشناسیم یا اینکه استفاده از حساب دلاری پرفکت مانی که مانند حساب بانکی است، هزینه ی اشتراک خود را بپردازید. همچنین در صورتی که به عنوان فروشنده خدمات گرافیکی در این دو وبسایت کار می کنید می توانید با استفاده از کیف پول دلاری پرفکت مانی درآمد خود را در یک حساب بین المللی نگه دارید.

منبع: فرصت امروز

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا