سلامت و پزشکی هوشمند

رفع چالش‌ های واقعی حوزه سلامت و پزشکی با کمک هوش مصنوعی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.

با برگزاری مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان و طی فرآیندهای مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزش­‌های لازم به علاقه‌­مندان ارائه می‌شود و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، ۳ مساله واقعی رفع خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ۱۵ مهر ماه جاری ادامه دارد. زمان شروع دوره آموزشی از ۲۳ مهر تا ۱۹ آذر ماه است.

افتتاحیه این رویداد و دوره عملی و تیم‌بندی با عنوان “یلدای هوش مصنوعی” در روزهای ۲۷ و ۱۸ آذرماه است که این دوره تا ۲۷ بهمن ادامه دارد. اختتامیه این رویداد و اهدای جوایز در روز ۱۵ اسفند اعلام شده است.

در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم‌شده استفاده کنند.

فرآیند این مسابقه ۵ ماهه است و شرکت­ کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مساله محور در زمینه‌­های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می‌کنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزارهای کسب‌وکار را در وبینارها و سمینارهایی که برای آن‌ مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد.

منبع: سینا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا