اپلیکیشن و نرم افزارهوش مصنوعی

دستیار هوش مصنوعی ادوبی آکروبات؛ یک دستیار برای چت‌کردن با فایل‌ها

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

دستیار هوش مصنوعی آکروبات می‌تواند به سؤالات مربوط به اسناد شما پاسخ دهد، هم‌اکنون برای مشترکین پولی آکروبات و Teams به‌صورت بتا منتشر شده است.

ادوبی (Adobe) یک تجربه هوش مصنوعی جدید به نرم‌افزار مدیریت PDF آکروبات (Acrobat) خود اضافه است که با آسان‌ترکردن روند یافتن و درک اطلاعات موجود در اسناد طولانی، تجربه کار با این نرم‌افزار را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.

در بیانیه مطبوعاتی Adobe از این ابزار جدید به‌عنوان «دستیار هوش مصنوعی آکروبات» یاد شده و این کمپانی از آن را یک «موتور مکالمه» عنوان کرده است که می‌تواند فایل‌ها را خلاصه کند، به سؤالات کاربران پاسخ دهد و موارد بیشتری را براساس محتوا به آن‌ها پیشنهاد کند. هوش مصنوعی ادوبی آکروبات به کاربران اجازه می‌دهد که برای دریافت اطلاعات موردنیاز خود «به‌راحتی با اسناد چت کنند.»

این قابلیت هم‌اکنون در قالب نسخه بتا برای کاربران پولی آکروبات در دسترس قرار گرفته است.

ابزار هوش مصنوعی آکروبات سؤالاتی را درباره اسناد به شما پیشنهاد می‌کند و حتی به آن‌ها پاسخ می‌دهد

همان‌طور که ادوبی توضیح می‌دهد، ایده اصلی این است که چت‌بات وظایف وقت‌گیر مربوط به کار با اسناد متنی را برای کاربران ساده کند. از این دستیار هوش مصنوعی می‌توان برای تمام فرمت‌های پشتیبانی‌شده توسط آکروبات استفاده کرد؛ ازجمله Word و PowerPoint. همچنین این ابزار از پروتکل‌های امنیت داده Adobe تبعیت می‌کند، بنابراین داده‌های اسناد مشتریان را ذخیره نمی‌کند یا از آن برای آموزش دستیار هوش مصنوعی کمک نمی‌گیرد.

این ابزار به‌سادگی اسناد طولانی شما را خلاصه می‌کند

نحوه دسترسی به دستیار هوش مصنوعی ادوبی آکروبات

تجربه جدید دستیار هوش مصنوعی آکروبات برای مشترکین سرویس استاندارد (۱۲.۹۹ دلار در ماه)، پرو (۱۹.۹۹ دلار در ماه) و سرویس‌های اشتراکی Teams در دسترس است. درواقع برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. بااین‌حال، معاون ارشد Adobe Document Cloud به The Verge می‌گوید: «مشتریان Reader و Acrobat زمانی که دستیار هوش مصنوعی از نسخه بتا خارج شود، از طریق یک اشتراک جدید به سطح کمتری از قابلیت‌های آن دسترسی خواهند داشت.»

هنوز مشخص نیست که دستیار هوش مصنوعی Acrobat تا چه مدت در قالب نسخه بتا ارائه خواهد شد.

منبع: دیجایتو

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا