اپلیکیشن و نرم افزار

دانشگاه آزاد قزوین سه بازی تلفن همراه را روانه بازار کرد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

تیم بازی‌سازان شرکت کاسپین واقع در مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سه بازی کلمه‌ای، اکشن و آشپزی را به بازار عرضه کردند.

مدیر آزمایشگاه بازی سازی شرکت کاسپین گفت: این بازی‌های موبال به نام‌های تور کلمات، شکارچی و سرآشپز برای بارگیری روانه مارکت‌های اینترنتی شده است.

کاوه نجفی افزود: بازی تور کلمات در پلتفرم‌های اندروید و IOS و با قابلیت ۶ زبان و با هدف آموزش زبان خارجی ساخته شده و هم اکنون در مارکت‌های ایرانی و خارجی در حال بارگیری است.

وی در خصوص بازی شکارچی بیان داشت: بازی کننده در نقش یک شکارچی به جای استفاده از تیروکمان با سلاح گرم نشانه‌ها مختلف را هدف گیری کرده و با کسب امتیاز به مراحل بعدی می‌رود.

نجفی بازی کژوال آشپزی را ایرانیزه شده یکی از بازی‌های معروف خارجی به نام cooking madness یا  cooking craze عنوان کرد و گفت: این بازی به لحاظ استقبال فراوان در داخل کشور با ترجمه فارسی در اختیار ایرانی‌ها قرار دارد.

به گفته مدیر آزمایشگاه بازی سازی شرکت کاسپین، هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر این بازی‌ها را بارگیری کرده‌اند.

نجفی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تمرکز این شرکت روی بازی‌های تلفن همراه هوشمند است.

آزمایشگاه بازی سازی شرکت کاسپین با ۱۵ نفر نیروی مجرب در مرکز مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مستقر است و تاکنون ۹ بازی تلفن همراه روانه بازار کرده است.

ایرنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا