همایش و نمایشگاههوش مصنوعی

بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی برگزار می‌شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان به نیروی انسانی متخصص، گفت: بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی در راستای توانمندسازی و اشتغال نیروی انسانی متخصص و به همت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

مجتبی جباری پور امروز در نشست خبری بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی که در کارخانه نوآوری “های وی” برگزار شد، اظهار کرد: بوتکمپ‌ها، دوره‌های تخصصی فشرده‌ای هستند که مبتنی بر نیاز فنی بازار کار طراحی می‌شوند. از ویژگی‌های بوت‌کمپ‌ها، کوتاه مدت بودن، مبتنی بودن بر نیازها و مهارت‌افزایی بدون توجه به مقطع تحصیلی است.

جباری پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود، هوش مصنوعی را یکی از رشته‌های مورد تاکید نهادهای تصمیم‌ساز دانست و افزود: با توجه به نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی توسط پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

فائزه تیموری، مجری بوت‌کمپ هوش مصنوعی نیز در این نشست گفت: هدف از برگزاری این بوت‌کمپ، ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان و نیروی انسانی علاقه‌مند و متخصص خواهد بود.

وی افزود: این دوره شامل ۱۲۰ ساعت آموزش تئوری به صورت آنلاین و آفلاین شامل علوم پایه فنی مانند پردازش تصویر، پایتون، یادگیری ماشینی و … همچنین مهارت‌های کسب و کاری مانند تیم‌سازی خواهد بود.

تیموری ادامه داد: افرادی که دوره آموزش تئوری را با موفقیت طی کنند، به صورت عملی و زیر نظر منتورها و مربیان تخصصی بر اساس نیازهای واقعی شرکت‌ها و نیازهای هدفمند، دوره عملی را طی خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، برنامه یک روزه آشنایی و ریورس پیچ از برنامه‌های دیگر این بوت‌کمپ خواهد بود که تیموری به آن اشاره کرد و افزود: با حمایت مالی پارک فناوری پردیس، ۸۰ درصد هزینه این دوره پس از پایان آن و ورود افراد به بازار کار اخذ خواهد شد.

تیموری درباره زمان‌بندی این دوره نیز گفت: ثبت‌نام این دوره تا ۲۵ آبان ماه از طریق وبسایت به نشانی https://edgeof.ir/ai ادامه خواهد داشت و دوره از ابتدای آذرماه به مدت ۷ الی ۸ ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا