رسانه دیجیتال

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نویسنده : هانا مک ردی – کارشناس بازاریابی دیجیتال   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

میلیاردها انسان در سراسر دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند. بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. همچنین به دلیل محبوبیت ویدئو در میان سایر فرمت ها کاربران واکنش بسیار بهتری به کمپین های ویدئویی نشان می دهند. بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام یکی از مواردی است که کسب و کارها این روزها به آن توجه ویژه داشته‌اند.

اینستاگرام وقتی برای اولین بار در بازار معرفی شد، فقط پلتفرمی اولیه برای به اشتراک گذاری عکس بود. درست به همین دلیل ابتدا عکاس های مختلف از سراسر دنیا به این پلتفرم جلب شدند. در ادامه اما کاربران بسیار بیشتری در سراسر دنیا شروع به استفاده از این پلتفرم کرده و به مرور زمان تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بی نهایت زیاد شد. امروزه اینستاگرام فقط پلتفرمی برای عکاس ها نیست. میلیاردها انسان در سراسر دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند. در این میان برندها نیز سهم قابل ملاحظه ای از ترافیک اینستاگرام را به خودشان جهت بازاریابی اختصاص داده اند. این امر اهمیت بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته و امکان تعامل با کاربران را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. 

بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. در این میان بازاریابی ویدئویی نیز یکی از شیوه های تاثیرگذار و مناسب برای تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود. این امر به شما امکان تاثیرگذاری ویژه بر روی مخاطب هدف را می دهد. همچنین به دلیل محبوبیت ویدئو در میان سایر فرمت ها کاربران واکنش بسیار بهتری به کمپین های ویدئویی نشان می دهند. این امر در یک جمع بندی نهایی به برندها فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط شان را می دهد. 

اینستاگرام در طول یک دهه اخیر تحولات بسیار زیادی داشته است. در این میان استفاده از فرمت ویدئو به طور گسترده ای مورد توجه کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. درست به همین دلیل اگر شما نیز به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در این شبکه اجتماعی هستید، باید استفاده از ویدئو را در دستور کار قرار دهید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد کرد. 

هدف اصلی در این مقاله بررسی نحوه بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در اینستاگرام با استفاده از محتوای ویدئویی است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور چشمگیری متحول خواهد کرد. درست به همین دلیل اگر شما دنبال تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب تان هستید، چاره ای به غیر از استفاده درست و دقیق از فرمت ویدئو نخواهید داشت. 

انواع مدل های ویدئو در اینستاگرام

کاربران در اینستاگرام امکان بارگذاری ویدئوها در قالب های متنوعی را دارند. این امر به آنها برای تعامل با مخاطب هدف کمک کرده و شرایط کلی اینستاگرام را نیز بهبود می بخشد. زمانی که فقط فرمت عکس در این پلتفرم محبوب بود، بسیاری از کاربران برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دچار تردیدها و همچنین محدودیت هایی بودند. با این حال امروزه تنوع بسیار زیادی در این میان وجود دارد. درست به همین دلیل شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از پلتفرم مورد نظر استفاده نمایید. در ادامه برخی از گونه های ویدئو در اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم. 

استوری

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

یکی از بخش های محبوب در اینستاگرام مربوط به استوری است. این بخش محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران داشته و میزان تاثیرگذاری اش نیز از پست های عادی بیشتر است. درست به همین دلیل تعداد استوری هایی که در طول شبانه روز در اینستاگرام بارگذاری می شود، بسیار بیشتر از پست هاست. در این میان باید نسبت به توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به ساده ترین شکل ممکن توجه نشان داده و همچنین امکانات فزاینده اینستاگرام در این بخش را نیز به یاد داشته باشیم. 

امروزه کاربران با انتخاب چند گزینه امکان بارگذاری ویدئو و همچنین ویرایش آن پیش از نمایش عمومی را دارند. نکته مهم اینکه تا همین چند سال پیش کاربران برای نمایش محتوای شان در اینستاگرام باید از انواع ابزارهای ویرایش مانند ادوبی استفاده می کردند. با این حال اینستاگرام در طول آپدیت های اخیرش امکانات ویرایشی درون برنامه ای خود را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده است. این امر نکته بسیار مهمی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شده و توانایی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت ارتقا می دهد. 

پست ها

پست ها یکی از قدیمی ترین سرویس ها در اینستاگرام محسوب می شود. ابتدا کاربران در بخش پست فقط امکان بارگذاری عکس داشتند. این امر بعدها به ویدئوهای ۱۰ ثانیه ای نیز ارتقا پیدا کرد. بعد از این مرحله امکان بارگذاری مجوعه ای از ویدئوها در کنار هم و سپس افزایش مدت زمان ویدئو به ۶۰ ثانیه در دستور کار قرار گرفت. البته امروزه کاربران در قالب بخش IGTV امکان بارگذاری ویدئوها تا مدت زمان ۶۰ دقیقه را دارند. با این حال به دلیل فضای کاری اینستاگرام بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به فعالیت براساس ویدئوهای کوتاه می کنند. به همین خاطر دیگر کسی به ویدئوهای بلند در اینستاگرام توجه نشان نمی دهد. 

شما برای بارگذاری ویدئو در قالب پست همچنان امکان استفاده از ابزارهای ویرایشی را دارید. در این میان بسیاری از برندها از اپ های گوناگون نیز سود می برند. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای هستید، باید وضعیت تان را یک بار برای همیشه ارتقا دهید. این امر شامل استفاده از برخی اپ های رایگان و همچنین تلاش برای کوتاه کردن ویدئوها تا جای ممکن است. در این صورت شما به سادگی هرچه تمام تر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. 

لایو

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

بخش لایو یکی از سرویس های به نسبت تازه در اینستاگرام محسوب می شود. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر به ارتباط ویدئویی زنده با مخاطب هدف تمایل پیدا کرده اند. بدون تردید ارتباط با مخاطب هدف در بسیاری از مواقع امر مهمی محسوب می شود. با این حال ارتباط زنده ویدئویی با هر کدام از مشتریان به طور جداگانه بی نهایت زمانبر و غیر قابل اجرا خواهد بود. درست به همین دلیل شما برای اجرای این شیوه نیاز به راهکارهای دیگری دارید. ویدئوهای لایو در این میان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امر بسیار مهمی محسوب می شود. 

سرویس لایو به شما امکان بارگذاری ویدئو به طور زنده برای تمام کاربران علاقه مند را می دهد. در این میان شما فقط باید نسبت به استفاده از روش های مناسب برای جلب نظر مخاطب هدف به سوی مراجعه به اکانت تان و شرکت در لایو اقدام نمایید، در غیر این صورت شاید ویدئوهای تان بازدید مورد انتظار را دریافت نکند. 

یکی از جذابیت های ویدئوهای لایو مربوط به امکان استفاده از انواع فرمت های ویدئویی در این میان است. این امر به شما دامنه وسیعی از امکانات را می دهد. همچنین شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن پس از پایان ویدئو لایو آن را ذخیره کرده و به دیگر کاربران نیز برای مشاهده آن پس از پایان زمان مورد نظر فرصت کافی بدهید. این امر تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مخاطب هدف داشته و توانایی شما در این میان را به شدت افزایش می دهد. 

ریلز

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

سرویس ریلز جدیدترین نسخه مرتبط با ویدئو در اینستاگرام محسوب می شود. بدون تردید توسعه تیک تاک در طول سال های اخیر برای بسیاری از کاربران امر غیرقابل پیش بینی بوده است. درست به همین خاطر برخی از برندها برای بهینه سازی شرایط مالی شان اقدام به استفاده از شیوه های متنوع و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از تیک تاک کرده اند. در این میان اینستاگرام برای اینکه از رقابت جا نماند، خیلی زود اقدام به رونمایی از سرویس ریلز کرد. این سرویس در واقع برای رقابت مناسب میان اینستاگرام و تیک تاک طراحی شده است. اگرچه هنوز هم میزان استقبال از تیک تاک بسیار زیاد است، اما استفاده از ریلز نیز در کانون توجه قرار گرفته است. این امر امکان رقابت مناسب میان برندها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در این میان هستید، باید در کنار تیک تاک به بخش ریلز نیز توجه نشان دهید. 

یادتان باشد بازاریابی در اینستاگرام به طور طبیعی مشکلات زیادی به همراه دارد. درست به همین خاطر بسیاری از برندها از تمام سرویس های در دسترس سود می برند. ریلز برای انتقال پیام های کوتاه یا به اشتراک گذاری لحظات خوش ابزار بسیار مناسبی محسوب می شود. این ابزار به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان در این میان را به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد کرد. 

امروزه بسیاری از اینفلوئنسرها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به استفاده از سرویس ریلز می کنند. این امر اهمیت بسیار زیادی داشته و توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. درست به همین دلیل شما می توانید برای شروع کار بر روی بخش ریلز اقدام به استفاده از گزینه های مختلف و متنوع نمایید. این امر شما را در موقعیت بسیار خوبی قرار داده و شروع کارتان را به دور از خطاهای رایج ترسیم خواهد کرد. 

حجم ویدئوهای اینستاگرام چقدر باید باشد؟

بارگذاری ویدئو در اینستاگرام مانند هر پلتفرم دیگری دارای قواعد خاصی است. این امر به کاربران برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط شان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر می دهد. درست به همین دلیل اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط تان نامساعد است، باید در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اول از همه حجم ویدئوهای تان را مورد توجه قرار دهید. این امر می تواند وضعیت بازاریابی شما در اینستاگرام را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. یادتان باشد اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از ویدئوهایی با کیفیت بی نهایت بالا استفاده کنید، در عمل زمان بارگذاری محتوای تان به شدت افزایش پیدا می کند. به همین خاطر توصیه ما برای شما استفاده از شیوه هایی نظیر رعایت دستورالعمل اینستاگرام برای بارگذاری ویدئو است. 

امروزه اینستاگرام از فرمت ویدئویی MP4 و MOV پشتیبانی می کند. بر این اساس اگر شما مایل به بارگذاری ویدئو در اینستاگرام هستید، باید اول از همه به سراغ فرمت های فوق بروید. اگر هم ویدئوی تان فرمت دیگری دارد، باید ابتدا آن را تغییر داده و سپس ادامه فعالیت تان را دنبال کنید. 

مدت زمانی ویدئوها برای بخش استوری باید حداکثر ۱۵ ثانیه باشد، در غیر این صورت شما با مشکلاتی نظیر بخش بخش شدن ویدئوهای تان رو به رو خواهید شد. همچنین کیفیت ویدئوها نیز باید در حد معمولی باشد، در غیر این صورت شما توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای را از دست می دهید. این امر مشکلات شما را به طور مداوم افزایش داده و توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور کامل از شما خواهد گرفت. 

یادتان باشد در اینستاگرام شما حداکثر امکان بارگذاری ویدئویی تا حجم ۴ گیگ را خواهید داشت. بدون تردید این دامنه حجمی بسیار زیاد است. درست به همین خاطر بسیاری از برندها در عمل باید ویدئویی شان را با حجم بسیار کمتری در دسترس مخاطب هدف قرار دهند. این امر می تواند برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امر بسیار دشواری محسوب شود، اما نکته مهم ضرورت نگرش بلندمدت است. اگر شما در این میان ویدئوهای تان را با حجم کم روانه بازار کنید، میزان تمایل کاربران برای مشاهده آنها افزایش پیدا می کند. 

توصیه هایی برای وایرال کردن ویدئویی برند در اینستاگرام جهت بازاریابی

شروع جذاب و هیجان انگیز ویدئوها

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

شروع ویدئوها باید با دقت نظر بسیار زیادی صورت گیرد. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان را نیز بی نهایت بهینه سازی خواهد کرد. یکی از نکات مهم در این میان چند لحظه نخست آغاز هر ویدئو است این امر اهمیت بسیار زیادی داشته و تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطب هدف به همراه دارد. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید به طور مداوم اقدام به استفاده از شیوه های حرفه ای نمایید. 
اگر پیشنهاد جذاب برند شما در همان ابتدای امر در قالبی هیجان انگیز برای کاربران نمایش داده نشود، بسیاری از کاربران انگیزه لازم برای دنبال کردن ویدئوی تان تا پایان را نخواهند داشت. این امر مشکلات زیادی پیش روی شما قرار داده و وضعیت تان در بازار را نیز بی نهایت دشوار خواهد کرد. 

یادتان باشد ویدئوهای شما باید همیشه شروع عالی داشته باشند. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان در بازار را نیز بیش از هر زمان دیگری تقویت خواهد کرد. در بسیاری از مواقع ویدئوهایی با جذابیت های بصری اولیه به برندها شانس بیشتری برای بازنشر آن محتوا از سوی کاربران می دهد. درست به همین دلیل شما در این بخش باید همیشه عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تان به شدت از بین رفته و دیگر کسی به محتوای تان توجه نشان ندهد.

ویدئوهای شما در اینستاگرام باید طوری طراحی شود که به طور مداوم توجه کاربران را برانگیزد. این امر شما را همیشه در کانون توجه مشتریان قرار داده و کیفیت کاری تان را نیز بی نهایت افزایش می دهد. درست به همین دلیل اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط دشواری دارید، باید در ارزیابی دوباره وضعیت بازاریابی تان در اینستاگرام اقدام به استفاده از شروع های جذاب نمایید. این امر شما را به بهترین شکل ممکن بدل به برندی دوست داشتنی از سوی مشتریان خواهد کرد. 

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام؛ تولید محتوا برای موبایل

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

یادتان باشد شما در اینستاگرام برای کاربران موبایلی محتوا تولید می کنید. درست به همین دلیل اگر به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف هستید، باید همیشه این نکته مهم را در ذهن داشته باشید. کار شما طراحی یا تولید فیلم های سینمایی نیست. پس خیلی از جزییات را کنار گذاشته و برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کارتان را ساده نمایید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. 

مشکل بسیاری از برندها در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام تمرکز بر روی ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا برای نمایشگرهای رایانه ای است. این امر به هیچ وجه ضرورتی نداشته و برای شما دردسرهای زیادی به همراه دارد. درست به همین خاطر اگر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکلات زیادی پیش رو دارید، باید همیشه این نکته را به خودتان یادآوری کنید که اینستاگرام یک پلتفرم مخصوص کاربران گوشی های هوشمند است. 

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام؛ توجه به ارزش ویدئوها 

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

ارزش ویدئوها باید همیشه در کانون توجه شما قرار داشته باشد. این امر راهبرد بسیار قوی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شده و امکانات تاثیرگذاری بر روی کاربران را نیز توسعه می دهد. وقتی یک ویدئو ارزشی مشخص برای کاربران داشته باشد، آنها توجه بیشتری به آن نشان خواهند داد. این امر فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فراهم کرده و شانس شما در این میان را به شدت ارتقا می دهد. 

بسیاری از برندها فقط برای پر کردن صفحه اینستاگرام شان اقدام به تولید محتوا می کنند. این امر نتایج بسیار ناگواری برای هر برند به همراه داشته و توانایی آن برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز به شدت کاهش می دهد. در عوض شما می توانید به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه های درست و حرفه ای باشید. این امر شامل پاسخگویی به یک سوال ساده است. محتوای شما چه مشکلی از کاربران حل خواهد کرد؟ این سوال را می شود به صورت دیگری نیز مطرح کرد: چرا کاربران باید از ویدئوهای شما استقبال کنند؟ 

اگر شما برای پرسش های فوق پاسخ درستی در اختیار ندارید، کارتان در زمینه بازاریابی در اینستاگرام و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات اساسی رو به رو خواهد شد. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و حتی فرصت های تان برای تاثیرگذاری بر روی کاربران را نیز به شدت کاهش دهد. پس همیشه پیش از شروع به کارتان در زمینه اهمیت و ارزش ویدئوی تان برای مخاطب هدف اندکی تأمل نمایید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد داد. 

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام؛ برنامه ریزی پیشینی برای ویدئوها

ویدئوهای بازاریابی اینستاگرام شما باید به طور مداوم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بهینه سازی شود. این امر برای بسیاری از برندها در زمینه بازاریابی امر مهمی بوده و توانایی تان در این میان را به شدت ارتقا می دهد. یادتان باشد وقتی شما برنامه ای دقیق برای بارگذاری ویدئوها ندارید، به مرور زمان توانایی تان در این عرصه با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. 

یک جدول ساده یا تقویم محتوایی برای انتشار هر ویدئو در زمان مناسب می تواند به شما کمک بسیار زیادی نماید. این امر شما را در موقعیت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار داده و شانس شما در این میان را به طور چشمگیری بیشتر می کند. درست به همین دلیل بسیاری از برندها در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه در قالب یک برنامه دقیق کارشان را پیش می برند. این امر اهمیت بسیار زیادی برای برندها داشته و توانایی شان را به طور قابل ملاحظه ای بیشتر خواهد کرد. 

استفاده از صدا و کپشن

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

ویدئوها بدون صداگذاری درست و حرفه ای تاثیرگذاری لازم بر روی مخاطب هدف را به همراه نخواهند داشت. این امر اهمیت بسیار زیادی داشته و توانایی برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز به طور چشمگیری افزایش می دهد. یکی از نکات مهم در این میان مربوط به استفاده از کپشن های درست و مناسب در کنار صداگذاری حرفه ای است. اگر کاربران نسبت به ماهیت کلی ویدئوهای شما در اینستاگرام یک توضیح نسبی در دسترس داشته باشند، به خوبی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا می کنند. این امر فرصت های پیش روی شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و توانایی تان را نیز به شدت ارتقا می دهد. 

بدون تردید استفاده از صدا و کپشن مناسب برای بسیاری از بازاریاب ها در وهله نخست سخت خواهد بود. درست به همین دلیل شما باید در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تمرین و تکرار بالایی داشته باشید. این امر به شما فرصت خوبی برای پیدا کردن روند مناسب تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهد داد. 

بارگذاری مداوم ویدئو

بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

ویدئوهای شما حتی اگر بهترین نمونه های موجود در اینستاگرام هم باشد، اگر برای مدت زمانی طولانی به روز رسانی نشود محبوبیتش را از دست می دهد. امروزه برندهای بسیار زیادی در اینستاگرام حضور دارند. یکی از نکات مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در این میان توجه به شیوه تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف است. اگر شما برای مدت زمانی طولانی ویدئوی تازه ای برای کاربران بارگذاری نکنید، آنها به مرور زمان شما را از یاد خواهند برد. این امر می تواند سختی های مسیر برای شما را بیشتر کرده و برندتان را درگیر یک پروژه بی نهایت سخت برای بازاریابی موفق در اینستاگرام کند. درست به همین دلیل شما باید همیشه برای بهینه سازی وضعیت تان شیوه های مناسب را در دستور کار قرار دهید، در غیر این صورت شاید به طور مداوم در فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات زیادی رو به رو شوید. 

عنصر تداوم در دنیای بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد. درست به همین دلیل اگر شما این شیوه را برای کار انتخاب نکنید، بسیاری از هزینه های تان با ناکامی همراه شده و دیگر توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نخواهید داشت. در این میان بسیاری از برندها از شیوه هایی حرفه ای استفاده می کنند. این امر می تواند نوعی یادآور بارگذاری محتوای تازه یا حتی تقویم محتوایی باشد. در هر صورت شما باید به تداوم فعالیت بازاریابی در اینستاگرام در این راستا توجه ویژه ای نشان دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به دست نیاورید. 

منبع :فرصت امروز از blog.hootsuite

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا