فناوری در خودرو

جاده‌های جذاب با اپلیکیشن اختصاصی پورشه

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

با قابلیت جدید اپلیکیشن اختصاصی پورشه، رانندگان می‌توانند تنها با چند کلیک جاده رؤیایی خود را پیدا کنند.

محصولات پورشه از نظر هندلینگ و لذت رانندگی همواره جزو بهترین‌ها هستند. به همین خاطر افرادی که دوست دارند هیجان رانندگی را تجربه کنند، به سراغ محصولی از این کمپانی مشهور آلمانی می‌روند. این شرکت در یک اقدام جالب، حالا با کمک هوش مصنوعی و از طریق اپلیکیشن اختصاصی ROADS by Porsche، بهترین جاده‌ها را برای تجربه یک رانندگی ناب، به مالکین محصولات خود معرفی می‌کند.

با قابلیت جدید این اپلیکیشن اختصاصی پورشه، رانندگان می‌توانند تنها با چند کلیک جاده رؤیایی خود را پیدا کنند. کمپانی آلمانی تأکید دارد عملکرد این قابلیت با امکانات اپلیکیشنی مثل گوگل مپس بسیار متفاوت است؛ در اپلیکیشن‌های مسیریاب معمولاً کوتاه‌ترین مسیر بین مبدأ و مقصد به راننده پیشنهاد می‌شود، اما اپلیکیشن اختصاصی پورشه تعداد پیچ‌‌وخم، سربالایی و سرازیری و جذابیت جاده را معیار انتخاب مسیر قرار می‌دهد.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

اپلیکیشن اختصاصی پورشه

«روبرت آدر»، مدیر ارشد دپارتمان بازاریابی پورشه، در رابطه با عملکرد این اپلیکیشن اظهار کرده است: «هوش مصنوعی براساس پارامترهایی مثل پیچ‌وخم، توپوگرافی، مناظر طبیعی و سایر فاکتورهای مرتبط با هیجان، مسیری مناسب را انتخاب می‌کند. از همان نقطه شروع حرکت، کاربر می‌تواند یک مسیر جذاب را برای رانندگی و بازگشت به نقطه مبدأ و یا رسیدن به مقصد برنامه‌ریزی کند؛ اهمیتی ندارد که کاربر کجای جهان باشد.»

یکپارچگی اپلیکیشن پورشه با سیستم اینفوتینمنت

پس از انتخاب مسیر توسط راننده، بلافاصله می‌توان آن را روی نمایشگر سیستم اینفوتینمنت مشاهده کرد. این امر منحصر به محصولات پورشه نیست و هر مدلی که از اپل کارپلی پشتیبانی کند، قابلیت آن را خواهد داشت. نکته جالب اینکه امکان ذخیره‌سازی، به‌اشتراک‌گذاری و امتیازدهی به مسیر از طریق اپلیکیشن پورشه وجود دارد!

یکپارچگی اپلیکیشن پورشه با سیستم اینفوتینمنت

پورشه مسیریابی همراه با هیجان را اولویت اصلی تیم توسعه این قابلیت عنوان کرده است. این قابلیت بر مبنای مناطق جغرافیایی، تنظیمات متفاوتی دارد و می‌تواند مسیرها را براساس فاکتور محبوبیت نیز به رانندگان پیشنهاد دهد.

شایان ذکر است اپلیکیشن ROADS by Porsche فقط پارامترهایی مثل پیچ‌وخم یا توپوگرافی را معیاری برای انتخاب مسیر قرار نمی‌دهد؛ چنانچه فردی به مراکز تفریحی و نقاط سیاحتی و گردشگری علاقه‌مند باشد، می‌تواند با انتخاب گزینه مربوطه، این فاکتور را نیز لحاظ کند. حتی اگر در طول مسیر چنین نقاطی موجود نباشند، اپلیکیشن قادر است مناطق اطراف را برای پیداکردن مواردی مشابه اسکن کند.

منبع: دیجایتو

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا