همایش و نمایشگاه

اعلام زمان برگزاری مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ ۵ و ۶  تیر ماه برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان‌های برنامه‌نویسی Java،.Net ،Python، Node.js ، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا،  در تاریخ ۵  و ۶  تیر ماه  ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

رویداد Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار می‌شود.

هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب‌وکارهای مبتنی برICT  و اتصال آنها به بازار کار است. تمام تیم‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند.

این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می‌شود. جهت دریافت اطلاعات در خصوص نحوه برگزاری، قوانین و مقررات مسابقات به وبسایت رویداد مراجعه فرمایید.

اهدای جوایز نقدی به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت‌های معتبر از مزایای شرکت در این مسابقات است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبسایت http://ictchallenge.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

ایسنا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا