معدن 4.0معدن و صنایع معدنی

نوسازی اتوماسیون خط تولید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه توسط شرکت ایریسا

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مدیرعامل ایریسا از نوسازی اتوماسیون خط تولید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه توسط این شرکت خبر داد و گفت: اجرای طرح‌هایی نظیر لجستیک هوشمند، رباتیک هوشمند یا ربات‌مارکینگ و هوش مصنوعی را برای فولاد مبارکه در دستور کار قرار داده‌ایم و پروژه‌هایی را هم با استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور برای فولاد مبارکه اجرایی خواهیم کرد.

اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت ایریسا(شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون) در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد  اظهار کرد: سمپوزیوم فولاد فرصت بسیار مناسبی است تا همه فعالان در تولید فولاد و زنجیره خدمات‌دهندگان در این صنعت گرد هم آیند و خدمات و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که البته شرکت ایریسا نیز در این زمینه همواره حضور پررنگ داشته است.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

وی با بیان این که همه شرکت‌های فولادی مشتری شرکت ایریسا هستند، افزود: این شرکت امروز ۳۰ ساله شده و در زمینه سیستم‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، شبکه و زیرساخت و کسب و کارهای دیجیتال خدمات خود را ارائه می‌دهد.

نوسازی اتوماسیون خط تولید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه توسط شرکت ایریسا

مدیرعامل ایریسا با بیان این که این شرکت در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی با همه شرکت‌های فولادی در ارتباط است و همه فعالیت‌های اطلاعاتی شرکت‌های فولادی توسط ایریسا پشتیبانی می‌شود، خاطرنشان کرد: ایریسا در زمینه اتوماسیون صنعتی نیز پروژه‌های بسیار بزرگی را اجرا کرده است.

وی اذعان داشت: ایریسا توانسته سیستم‌های اتوماسیون شرکت‌های بزرگ را نوسازی، بازسازی و بهسازی کند و جدیدترین پروژه در این حوزه نوسازی اتوماسیون خط تولید ورق گالوانیزه شرکت فولاد مبارکه بوده که با موفقیت انجام و پس از اجرای آن بهره‌وری این واحد به شدت افزایش یافت.

اجرای طرح‌های لجستیک هوشمند، رباتیک هوشمند و هوش مصنوعی در فولاد مبارکه

گلبو با بیان این که شرکت ایریسا در زمینه زیرساخت نیز خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: توسعه دیتاسنتر و توسعه شبکه مبتنی بر SDM برای مشتریان از دیگر اقدامات ایریسا در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

وی در پایان با بیان این که در حوزه تحول دیجیتال نیز طرح بزرگی در فولاد مبارکه در حال اجراست، گفت: اجرای طرح‌هایی نظیر لجستیک هوشمند، رباتیک هوشمند یا ربات‌مارکینگ و هوش مصنوعی را برای فولاد مبارکه در دستور کار قرار داده‌ایم و پروژه‌هایی را هم با استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور برای فولاد مبارکه اجرایی خواهیم کرد.

منبع: ایراسین

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا