شهر هوشمند

ضرورت استفاده از ظرفیت شهر هوشمند برای ایجاد درآمد پایدار

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لازم است از ظرفیت عظیم شهر هوشمند برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری استفاده شود.

نقی کریمی در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت حرکت پرشتاب شهرداری به سمت شهر و شهرداری هوشمند، اظهار کرد: نزدیک به هفتاد کیلومتر فیبر نوری اختصاصی شهرداری در سطح شهر به بهره‌برداری رسیده است که زیرساخت مناسبی برای توسعه شهر هوشمند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه تلاش‌های انجام شده لازم است از ظرفیت عظیم شهر هوشمند برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری استفاده شود، تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات اقداماتی را که برای این موضوع پیش بینی کرده به شورای شهر گزارش دهد.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به حادثه‌ای که منجر به مسمومیت ۵۲ نفر از کارگران با آمونیاک در یکی از خروجی‌های شهر ارومیه شد، تصریح کرد: شرکت‌هایی که گازهای سمی و حساس در محدوده شهری دارند، باید برنامه سالانه خود را به مدیریت شهری تحویل دهند.

مرتضی منافی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه با انتقاد از استدلال‌های مشاور طرح جامع پیرامون مهاجرپذیری ارومیه، گفت: هرکسی اعلام کند که ارومیه شهری مهاجرپذیر نیست، اطلاعات دقیق و صحیحی ندارد، این شهر به علت شرایط از چندین دهه قبل مهاجرپذیر بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم نگران هستند با اجرای ناقص طرح جامع، مسائل متعددی اتفاق افتد.

منبع: ایمنا

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا