آموزش هوشمند

دوره آنلاین آشنایی با فناوری های توانمندساز برگزار شد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

دوره بین المللی «آشنایی با فناوری های توانمندساز مبتنی بر اینترنت اشیا» با همکاری مشترک پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اتحادیه جهانی مخابرات (ITU ) به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی  به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این دوره آنلاین بین المللی با همکاری مشترک پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تعالی اینترنت اشیاء منطقه آسیا و اقیانوسیه در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و با حضور ۲۷۰ شرکت کننده از ۵۴ کشور مختلف برگزار شد.

این دوره آموزشی با عنوان «تحول دیجیتال: بهسازی دسترس پذیری مبتنی بر اینترنت اشیا برای توانخواهان» با هدف آشنایی و ارتقاء دانش و بینش دانشجویان، پژوهشگران، سیاستگذاران، کارشناسان و متخصصان علاقه‌مند به حوزه به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات مناسب به افراد توانخواه» ارائه شد.

آشنایی با مفاهیم تحول دیجیتال، وی‍‍‍‍‍ژگی ها، الزامات و اثرات ICT و فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، جهت ارتقای دسترس‌پذیری افراد توانخواه و افراد با نیازهای خاص و همینطور آشنایی با فناوری های توانمندساز و سامانه‌های همیار مبتنی بر اینترنت اشیا، همراه با نمونه هایی که در حال حاضر در ایران توسعه یافته و مورد استفاده هستند، از سرفصل‌های اصلی این دوره بود.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا