اپلیکیشن و نرم افزار

توئیتر قبل از ارسال پیام به کاربران فرصت فکر کردن می دهد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

توئیتر ویژگی جدیدی را برای مقابله با قلدری سایبری و آزار آزمایش می کند و به کاربران فرصت می دهد تا قبل از انتشار پاسخ های اهانت آمیز به یک توئیت، آن را دوباره بررسی کنند.

توئیتر مشغول آزمایش ویژگی جدید است تا با قلدری سایبری و آزار در این پلتفرم مقابله کند.

در همین راستا این شرکت طی یک طرح آزمایشی، قبل از پاسخ به توئیت و ارسال یک پیام اهانت آمیز از کاربران می خواهد تا درباره آن دوباره فکر کنند.

در بیانیه توئیتر آمده است: ما برای اینکه به کاربران اجازه دهیم دوباره درباره پاسخ شان به یک توئیت دوباره فکر کنند، طرحی را به طور محدود در دستگاه های iOS آزمایش می کنیم. طی این طرح اگر پاسخ کاربران حاوی مطالبی آزار دهنده باشد، به آنها فرصت داده می شود تا قبل از انتشار، آن را بررسی کنند.

این ویژگی مشابه قابلیت «ضدقلدری» است که سال گذشته اینستاگرام ارائه کرد. این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس با استفاده از هوش مصنوعی متن های اهانت آمیز را ردیابی می کند و از کاربران می خواهد قبل از ارسال کامنت، دوباره فکر کنند.

نسخه این ویژگی در توئیتر به دنبال واژه هایی در یک پاسخ می گردد که مشابه نمونه هایی است که قبلا گزارش شده اند. مدت ها است که توئیتر با آزار در فضای آنلاین مقابله می کند و ویژگی های مختلفی را برای این منظور به کار گرفته است.

مهر به نقل از انگجت،

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا