پرینت سه بعدی

بهترین چاپگر سه بعدی جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

انواع چاپگر های سه بعدی به سرعت در حال ورود به حوزه‌های مختلفی مانند جواهرات، پزشکی و هنر هستند در این گزارش به معرفی بهترین نمونه آن در سال جاری میلادی می‌پردازیم.

در سال‌های اخیر، پرینتر‌های سه بعدی به دلیل روش‌های نوآورانه شان برای ساخت یک شی سه بعدی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چاپگر‌های سه بعدی به سرعت در حال ورود به حوزه‌های مختلفی مانند جواهرات، پزشکی، هنر و … هستند.

چاپگر‌های سه بعدی در مقایسه با چاپگر‌های معمولی، متفاوت عمل می‌کنند. این فناوری می‌تواند برای ساختن زیورآلات، ابزار‌ها و هر چیز دیگری استفاده شود. در این میان انواع پرینتر‌های سه بعدی به بازار ارائه شده اند که در این گزارش به معرفی بهترین نمونه آن در سال جاری میلادی می‌پردازیم.

مطالعات انجام شده و رای گیری و نظرسنجی از سوی کارشناسان Tech Advisor نشان می‌دهد: چاپگر سه بعدی موسوم به Anycubic Vyper به نسبت سایر نمونه‌های موجود در بازار بسیار کارآمدتر است.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

این چاپگر با داشتن تراز خودکار مناسب، صفحه نمایش لمسی، صفحه PEI و حجم ساخت مناسب ۲۴۰x۲۴۰x۲۶۵ میلی‌متر، استاندارد‌های فناورانه بالایی دارد و مونتاژ آن بسیار آسان است. اشیای ساخته شده با این چاپگر، با کیفیت قابل اطمینانی چاپ می شوند و استاندارد‌های بالایی را با حداقل تغییرات ارائه می‌دهند.

این چاپگر سه بعدی  مدل‌های مختلفی دارد که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد: کاربران می‌توانند از نسخه Ender ۳ S۱ Pro ا آن کیفیت بهتری دریافت کنند؛ البته این مدل از چاپگر‌های سه بعدی گران‌تر است. به طور کلی پرینتر‌های گروه Vyper کیفیت کافی خوب و قیمت معقولی دارند.

کارشناسان تحلیل کننده Tech Radar معتقدند مونتاژ اولیه چاپگر‌های AnyCubic Vyper برای مبتدیان بسیار ساده و تنظیمات این پرینتر نیز سریع و دقیق است. صفحه کنترل صفحه لمسی موجود در محصولات فوق به طرز رضایت بخشی سریع و آسان برای استفاده است و تنها نقص موجود، اعلام زمان تقریبی اشتباه برای چاپ یک شیء است. البته باید گفت، هنگامی که چاپگر به درستی بهینه شد، از کیفیت چاپ چشمگیری لذت خواهید برد.

منبع: studyfinds

  • بهترین چاپگر سه بعدی جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا