اپلیکیشن و نرم افزاررسانه دیجیتال

«کلاب‌هاوس» به‌زودی برای اندروید عرضه می‌شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نسخه رسمی ‌کلاب‌هاوس که در ابتدا تنها برای کاربران ‌آی‌او‌اس و آی‌پد او‌اس عرضه شد، اکنون قرار است در اختیار کاربران اندروید نیز قرار گیرد و تست‌های آزمایشی این نسخه آغاز شده است.

این اپلیکیشن که پیوستن به آن تنها از طریق دعوتنامه امکان‌پذیر است، طی ماه‌های اخیر به محبوبیتی فراتر از تصور دست یافته است. به‌رغم محدودیت دسترسی کاربران اندروید به کلاب‌هاوس، این اپلیکیشن توانست به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب ماه‌های اخیر تبدیل شود. 

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

حال به‌نظر می‌رسد انتظار دارندگان محصولات اندرویدی برای نصب نسخه اندرویدی این اپلیکیشن چندان طولانی نباشد. فعلا زمان دقیقی برای عرضه نسخه اندروید ‌کلاب‌هاوس اعلام نشده و مشخص هم نیست که کاربران کدام کشورها در ابتدا امکان استفاده از آن را پیدا خواهند کرد. اما شرکت Norton که مالک و شرکت مادر ‌کلاب‌هاوس محسوب می‌شود، اخیرا اعلام کرد که نسخه آزمایشی اندروید این شبکه اجتماعی در اختیار برخی از تست‌کننده‌ها قرار گرفته است.

در پست منتشر شده از سوی این شرکت، اطلاعاتی نیز درباره به‌روزرسانی‌های جدید برای ‌کلاب‌هاوس ارائه شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ارائه پیشنهادهایی برای ترغیب شرکت‌کنندگان جدید به‌منظور دنبال کردن کلاب‌ها، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی برای کمک به تشخیص فرد درحال صحبت و همچنین ارتقای عملکرد نوتیفیکیشن‌ها و پیشنهادها اشاره کرد.‌ کلاب‌هاوس در اوایل سال‌جاری میلادی برای کاربران ‌آی‌اواس عرضه شد. اپلیکیشنی که مبتنی بر مکالمات صوتی است و کاربران می‌توانند در اتاق‌هایی که از سوی میزبانان تشکیل می‌شوند، درخصوص موضوعات مختلف به بحث و گفت‌وگو بپردازند. ‌

کلاب‌‌‌هاوس در همان ابتدا نظر بسیاری از چهره‌های سرشناس همچون ایلان ماسک، اوپرا وینفری و تیفانی هدیش را به خود جلب کرد.  در این بین اما، کاربران اندروید امکان استفاده از این برنامه را نداشتند و در نتیجه، دیگر شرکت‌ها به تولید اپلیکیشن‌های مشابه روی آوردند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به Spaces متعلق به توییتر اشاره کرد. اما بعید به‌نظر می‌رسد که این سرویس توییتر یا دیگر اپلیکیشن‌های مشابه که نمونه‌های آن در گوگل پلی‌استور کم نیستند، بتوانند به محبوبیتی نظیر کلاب‌هاوس دست پیدا کنند. 

منبع: دنیای اقتصاد

بیشتر از رسانه دیجیتال در اقتصادالکترونیکی:
آینده بازاریابی در پیوند با شبکه های اجتماعی
تبلیغاتی که فیس‌بوک به شما نشان نمی‌دهد
چرا حضور یوتیوبرها در اینستاگرام ضروری است؟
چگونه با پادکست مان مخاطب را میخکوب کنیم؟
قابلیت جدید اینستاگرام برای رقابت با کلاب هاوس
هوش مصنوعی می‌تواند از انسان جلو بزند
آیا کلاب هاوس برای کسب و کار شما مناسب است؟
رکوردشکنی تاریخی یوتیوب
بررسی استراتژی خاص تبلیغات پلتفرم زوم

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا