اپلیکیشن و نرم افزارارزدیجیتال

عرضه نسخه ۲ مرورگر بریو؛ افزودن قابلیت های شگفت انگیز به این مرورگر

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

بریو مشخصات فنی نسخه ۲.۰ مرورگر مبتنی بر ارز دیجیتال و بر محوریت حریم خصوصی خود را منتشر کرد.

بهبود غیرمتمرکزسازی بریو

بریو (Brave) در صدد افزودن کیف پول اتریوم جدید و جایگزین کردن آن با کیف پول موجود و کنونی مرورگر خود است. این کیف پول توکن‌های BAT بریو که به ازای مشاهده تبلیغات به کاربران پاداش داده می‌شود را نگهداری خواهد کرد.

بریو هم‌چنین برنامه دارد تا صرافی غیرمتمرکزی را معرفی کند که به کاربران امکان می‌دهد تا از مرورگر بریو به تبادل توکن‌ها بپردازند. این صرافی غیرمتمرکز به دارندگان توکن BAT تخفیف خواهد داد، از ارائه‌دهندگان نقدینگی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و دارای ویژگی‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم خواهد بود.

سایر ویژگی‌های ذکرشده شامل پشتیبانی از NFT ها و برنامه‌های دیفای، استفاده از توکن BAT به عنوان یکی از روش‌های پرداخت کارمزد، یک کیف پول جدید برای موبایل‌ها، روش‌های جدید تبدیل ارز فیات به BAT نظیر کارت‌های اعتباری و پرداخت‌های بانکی و تجربه کاربری (UX) با طراحی جدید است.

در آخر قابل ذکر است که بریو در صدد یکپارچه کردن و ورود توکن BAT با موتورهای جستجو، سایت‌های تجارت الکترونیک، هاستینگ فایل‌ IPFS و VPN ها است. هرچند این ویژگی‌ها هنوز در مرحله تحقیق قرار دارند.

آیا بریو کاملا غیرمتمرکز خواهد شد؟

در سال‌های گذشته به دلیل آنکه پاداش‌های توکن BAT فقط از طریق سرویس Uphold قابل برداشت بود انتقادهای زیادی به بریو وارد میشد. Uphold سرویسی است که از کاربران، احراز هویت درخواست می‌کند.

خبر امروز گویای آن است که برای برداشت توکن‌های BAT دیگر نیازی به احراز هویت نیست. هرچند، سطح دقیق کنترلی که این پروژه بر پرداخت‌های توکن BAT خواهد داشت هنوز مشخص نیست.

احتمالا بریو هم‌چنان به محدودسازی پرداخت‌ها بر اساس تعداد دستگاه‌های مورد استفاده ادامه خواهد داد. در حال حاضر، کاربران فقط می‌توانند از طریق ۴ پروفایل به طور همزمان به کسب BAT بپردازند. محدودیت‌های جغرافیایی نیز منجر به جلوگیری بعضی از کاربران از مشاهده تبلیغات و کسب توکن BAT می‌شود.

نسخه ۲.۰ بریو چه زمانی عرضه خواهد شد؟

در آخرین به‌روزرسانی بریو بیان شده است که بهبودهای ذکرشده طی ۱۲ الی ۱۸ ماه آتی عرضه خواهد شد. این موضوع بدان معنا است که کاربران می‌توانند به زودی از مزایای تغییرات ایجادشده در این نسخه بهره‌مند گردند.

اگرچه بریو سهم کوچکی از بازار دارد، اما محبوبیت آن در حال افزایش است. در حال حاضر، بریو بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه به سمت خود جذب می‌کند. این رقم تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۵۰ میلیون کاربر افزایش خواهد یافت.

منبع: میهن بلاک چین

بیشتر از ارزدیجیتال در اقتصادالکترونیکی بخوانیم:
اکسی اینفینیتی چیست؟ معرفی کامل Axie Infinity و توکن AXS
آینده ارزهای رمزپایه چیست؟ رونق، سقوط و فراتر از آن!
آیا خرید و فروش ارزهای دیجیتال قانونی است؟
ایلان ماسک: از فروش دوج کوین توسط سرمایه گذاران اصلی پشتیبانی می کنم
آیا ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی تازه پیش‌روز اقتصاد بگذارد؟
مدیرعامل پی پل: این شرکت کیف پول ارزهای دیجیتال ملی خواهد شد
ارزهای دیجیتال و تشدید آلودگی‌های کربنی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا