دسته‌بندی نشده

شرکت‌های فناوری آمریکایی کماکان به چینی‌ها خدمات می‌دهند

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد شرکت‌های فناوری آمریکایی کماکان به برخی شرکت‌های چینی که در فهرست سیاه کاخ سفید قرار گرفته‌اند، خدمات تحت وب ارائه می‌دهند.

گزارشی که توسط مؤسسه تاپ تن وی پی ان منتشر شده نشان می‌دهد شرکت‌هایی مانند آمازون، گوگل و مایکروسافت از جمله شرکت‌های آمریکایی هستند که به برخی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های کنترل و نظارت خدمات تحت وب ارائه می‌دهند.

کاخ سفید در ماه اکتبر گذشته برخی شرکت‌های چینی ارائه دهنده خدمات هوش مصنوعی را به بهانه همکاری با دولت این کشور در فهرست سیاه خود قرار داد و مؤسسات آمریکایی را از همکاری با آنها برحذر داشت. اما طرف‌های آمریکایی کماکان به چینی‌ها خدمات تحت وب ارائه داده و از جمله به آنها کمک می‌کنند تا وب سایت‌های خود را به روز کرده و از طریق آنها سرویس‌های متنوعی را در دسترس کاربران و علاقمندان قرار دهند.

تحقیقات Top۱۰VPN حاکیست شرکت‌های آمریکایی برای همکاری با طرف چینی از ترکیبی از ابزار عمومی و خصوصی تحت وب استفاده می‌کنند و از جمله امکانات مهمی که در اختیار وب سایت‌های شرکت‌های چینی قرار می‌دهند، می‌توان به ابزار متنوع تحلیل ترافیک وب سایت اشاره کرد.

گوگل و آمازون بخش عمده خدمات خود را به شرکت‌های چینی Dahua Technology and Hikvision ارائه می‌دهند. خدمات مایکروسافت هم به دو شرکت هوش مصنوعی نوپای SenseTime و Megvii ارائه شده است.

مهر به نقل از سی ان بی سی،

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا