حکمرانی و فناوری

در راستای تغییرات ساختاری؛ دفتر مدیریت استراتژیک در وزارت ارتباطات ایجاد می شود

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

دفتر مدیریت استراتژیک در وزارت ارتباطات ایجاد می شود

وزارت ارتباطات برای تحقق برنامه های تقدیمی دولت دوازدهم به مجلس، برنامه ریزی برای تغییرات ساختاری و ایجاد «دفتر مدیریت استراتژیک» را در دستور کار قرار داد.

برنامه ریزی وزارت ارتباطات برای راه اندازی «دفتر مدیریت استراتژیک» این وزارتخانه در حکم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات برای مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات آمده است.

سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، در حکمی یاسر موحدی را به عنوان «مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه‌ها و امور مجامع» منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به یاسر موحدی آمده است: « ضروری است با عنایت به ماموریت وزارتخانه در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم تقدیمی به مجلس شورای اسلامی و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی، با اتخاذ رویکرد استراتژیک متناسب با تغییرات ساختاری پیش روی وزارت متبوع، تمهیدات لازم جهت اصلاح کارکردها و ایجاد «دفتر مدیریت استراتژیک» را مدنظر قرار داده و انتظارات را برآورده کنید.

مهر،

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا