حکمرانی و فناوری

تحقق دولت الکترونیک نیاز به زمین و ساختمان را کاهش می‌دهد

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

استاندار قم گفت: با تحقق دولت الکترونیک، کمترین نیاز به فضا و زمین وجود دارد و این دیدگاه که یک زمین یا ساختمان مازاد می‌تواند در آینده کاربرد داشته باشد، نگاه مدیریتی و دلسوزانه نخواهد بود.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از موج ، بهرام سرمست در دومین جلسه کارگروه اصلی مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی، با اشاره به اینکه برخی از مدیران اقدام در حوزه معرفی اموال مازاد را نشانه ضعف مدیریتی خود میدانند، اظهار کرد: در حالی که خوداظهاری دستگاه، حکایت از آگاهی مدیر یک مجموعه از قانون بودجه سال جاری در تکلیف استان در فروش اموال مازاد و قانونمداری وی دارد.

وی افزود: معرفی اموال مازاد دستگاه‌های اداری توسط مدیران، حکایت از توانمندی مدیر و دغدغه مندی وی نسبت به شرایط کشور دارد چرا که مهمترین ثمره پیشگامی در معرفی اموال مازاد، انتفاع دستگاه از ۵۰ درصد مبلغ حاصل از فروش است؛ اما در صورتی که اداره کل اقتصادی و دارایی، راساً اقدام کند، برای دستگاه بهره و عایدی نخواهد داشت.

سرمست تصریح کرد: توانمندی مدیران به داشتن ساختمان های عریض و طویل، دفاتر بزرگ و تجهیزات مدیریتی نیست بلکه توانمندی‌های یک مدیر در وجود وی تجلی و تبلور دارد و ارتباطی با تجهیزات و امکانات ندارد.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا