حکمرانی و فناوری

امکان دریافت آنلاین همه آگهی‌های ثبتی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون از انجام همه آگهی های ثبتی تشکل های کارگری و کارفرمایی از طریق سامانه دریافت آنلاین محتوای آگهی های ثبتی روزنامه رسمی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرزاد یوسفی با اشاره به راه اندازی خدمات الکترونیکی قضائی و سامانه دریافت آنلاین محتوای آگهی‌های ثبتی روزنامه رسمی کشور، اظهار داشت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ترددهای غیرضروری نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی به واحدهای اجرایی کشور، همه آگهی‌های ثبتی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از طریق سامانه دریافت آنلاین محتوای آگهی‌های ثبتی روزنامه رسمی کشور انجام می‌شود.

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل روزنامه رسمی کشور برای کاهش ترددهای غیرضروری ارباب رجوع و تسریع در ارسال مستقیم، بدون واسطه، با دقت بالا، امنیت بیشتر و حذف هزینه‌های اضافه ناشی از این مساله مقرر شد که آگهی‌های ثبتی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با دریافت نام کاربری و کلمه عبور از روزنامه رسمی کشور از طریق این سامانه و به صورت آنلاین انجام شود.

یوسفی با تاکید بر ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری، گفت: واحدهای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جهت ارتباط و هماهنگی با روزنامه رسمی کشور هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی افزود: در نظر داریم در صورت همکاری مراجع مرتبط، آگهی‌های ثبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار هم با کمترین مراجعات ممکن انجام شود.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا