اقتصاددیجیتال

چگونه می‌توانیم با یک سرمایه اندک فروشگاه اینترنتی پررونق راه‌اندازی کنیم؟

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

همیشه برداشتن اولین قدم سخت‌ترین کار ممکن است، این موضوع در مورد فروش آنلاین هم صادق است و اگر شما تازه‌کار باشید و قصد فروش محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت داشته باشید، معمولاً فروش اولین محصولات، خدمات یا به عبارتی پیدا کردن اولین مشتری یکی از سخت‌ترین کارهایی خواهد بود که در دوران کسب و کار اینترنتی خود انجام خواهید داد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ابربازار، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن به عصر دیجیتال تقریبا تمام کسب‌ و کارها به اینترنت و فضای مجازی وابسته شده‌اند. قطعاً برای تبلیغات و معرفی برند خود اینترنت نقش مهمی ایفا می‌کند.

جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان است. در نگاه اول، بحث جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی، آسان به نظر می‌رسد ولی قطعاً رسیدن به این هدف به تلاش شبانه‌روزی و راه‌کارهای هوشمندانه نیاز دارد.

برای اینکه بتوانید با برند خود قدم‌های درست برای پیشرفت کارتان بردارید وهم زمان از استراتژی‌های جدید دنیای اینترنت آگاه باشید خواندن متن زیر به شما توصیه می‌شود.

برند خودتو داشته باش!

این نکته خیلی مهم است که محصول خودتان را بتوانید با نام برند (تولیدی یا فروشگاهتان) به فروش برسانید. شما می‌توانید در ابربازار یک فروشگاه اینترنتی به‌صورت ساب دامین و با سئوی مجزا داشته باشید، با برند خودتان فعالیت کنید و محصولاتتان رو با فاکتور خودتان به مشتری‌ها ارائه کنید.

نماد اعتماد الکترونیک

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید برای جذب مشتریان انجام دهید این است که در کاربرانی که از فروشگاه اینترنتی شما بازدید می‌کنند، حس اعتماد ایجاد کنید. یکی از اقداماتی که در این جهت می‌توانید انجام دهید دریافت نماد اعتماد الکترونیک است.

سایت فروشگاهی شما در ابربازار دارای نماد اعتماد، نماد رسانه ملی و هاست سالانه است که به‌صورت کاملاً رایگان در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

ثبت سفارش آسان، سریع وبی واسطه

سایت فروشگاهی شما باید به‌گونه‌ای باشد که تمامی آیتم‌های ثبت سفارش رو داشته باشد، به‌گونه‌ای که مشتری به‌راحتی بتواند بعد از انتخاب محصول ثبت سفارش را انجام دهد و از طریق درگاه پرداخت آنلاین هزینه محصول را پرداخت کند.

درگاه پرداخت آنلاین بدون واسط

اگر شما صاحب یک وب‌سایت خدماتی یا یک فروشگاه اینترنتی هستید حتماً باید امکان پرداخت آنلاین ارائه دهید و مزیت پرداخت آنلاین را فراهم کنید چراکه ممکن است افراد به سایت شما مراجعه کنند اما به دلیل نداشتن امکان مراجعه‌ی حضوری از خرید منصرف شوند. قطعاً دریافت و پرداخت وجه مهم‌ترین فرایند مالی بین خریدار و فروشنده در کسب‌وکارهای آنلاین است. این فرایند باید در یک بستر امن، راحت و قابل‌پیگیری انجام شود.

با مشتری‌ها مستقیماً در ارتباط باشید!

روابط سودمند با مشتری می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای کسب‌ و کار شما داشته باشد. این کار باعث می‌شود مشتریان شما به‌سوی شما برگردند و وفادار باشند.

شما می‌توانید در صورت تمایل مستقیماً با خریدار در ارتباط باشید و اطلاعات تماس ولوکیشن خود را قرار دهید، طوری که مشتری هم به‌صورت حضوری وهم غیرحضوری بتواند با شما در ارتباط باشد.

· پشتیبانی تمام‌وقت داشته باشید

با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریانی را که از شما خرید کرده‌اند را راضی نگه می‌دارید. وقتی کالایی از شما خریداری می‌شود باید اطمینان داشته باشید که کالای موردنظر به دست مشتری رسیده است. اگر در این میان مشکلی پیش بیاید بایستی مشتری راهی برای ارتباط با شما داشته باشد. همچنین پیام‌ها یا تماس‌هایی که توسط مشتری انجام می‌شود باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شوند.

تبلیغات بنری انجام دهید

می‌توان گفت یکی از روش‌های ساده و سریع برای فروش محصول این است که از تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید استفاده کنید. با این روش نه‌تنها احتمال فروشتان افزایش پیدا می‌کند، بلکه می‌توانید با کمی هزینه از میزان بازدهی و فروش خوب محصول یا سرویستان نیز آگاه شوید.

می‌توانید در ابربازار بنری متناسب با برند و محصولات خود داشته باشید که توسط گروه حرفه‌ای طراحی خواهد شد. این بنر در سر در صفحه اصلی ابربازار قرار می‌گیرد و با یک کلیک بر روی بنر مستقیماً وارد سایت فروشگاهی اختصاصی خودخواهید شد.

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا